Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez KamilS212 dnia 12 Jul 2017
  • Czesc, gdzie w S212 znajduje sie ciegno/ciegna regulacji wysokosci zawieszenia?
  • #2 wysłana przez Magicd dnia 13 Jul 2017
  • Cięgna?!
    S212 ma kompresor z tyłu który w razie potrzeby dobija ciśnienie w miechach amortyzatorów do powoduje podniesienie tyłu.
    Nie ma żadnych linek... są jedynie rurki z powietrzem pod ciśnieniem.
  • #3 wysłana przez KamilS212 dnia 20 Jul 2017
  • W124, W210, W211 dzialaly podobnie i dalo sie regulowac wysokosc za pomoca ciegna - moze ktos jeszcze potwierdzic powyzsze? Na zagranicznych forach jest o tym sporo ale nie ma nigdzie zdjec
  • #4 wysłana przez sewan dnia 20 Jul 2017
  • Jakieś bzdury tu opowiadasz, o jakie cięgna ci chodzi? Począwszy od W210 układ jest pneumatyczny i sam dostosowuje wysokość tylnego zawieszenia w zależności od obciążenia (czujniki na wahaczach sprawdzają wysokość nadwozia względem wahacza a kompresor w razie potrzeby reguluje wysokość ciśnieniem w miechach).
    Ustawienie wyjściowe (poziomowanie) wykonuje się na SD.
  • #5 wysłana przez piotrasta dnia 25 Jul 2017
  • @sewan w w210 masz nivo jak w w124 mechanicznie bez udziału kompa.
  • #6 wysłana przez noc dnia 27 Jul 2017
  • W124, W210, W211 dzialaly podobnie i dalo sie regulowac wysokosc za pomoca ciegna - moze ktos jeszcze potwierdzic powyzsze? Na zagranicznych forach jest o tym sporo ale nie ma nigdzie zdjec

    Doczytałeś się w dziale oldtimerów? Ostatnia dama z wysokością regulowaną cięgnem
    to W116 z zawieszeniem hydropneumatycznym "Pullman".Lata 70 zeszłego wieku.
    Cięgno "linka" sterowało zaworem hydraulicznym.Damy produkowane później miały już sterownia elektryczne i automatyczne/elektronicznie sterowane.
    Obecnie to systemy pneumatyczne sterowane komputerowo.Rzadko hydrauliczne.
    Na zachodzie Europy modne są przeróbki sterowania automatycznego na ręczne.
    Kombi ma zawór regulacji wysokości nad dyfrem.Podpina się pod niego linkę i można z kabiny w czasie jazdy podnosić i opuszczać tył.Limuzyny mają czujniki wysokości przy przedniej i tylnej osi.Dwie linki i mamy auto podnoszone i opuszczane.
    Z nudów do F-16 można doczepić latawiec.
  • #7 wysłana przez Bojar dnia 12 Aug 2017
  • Zapewne autorowi tematu chodzi o "oszukiwanie" czujników wysokości poprzez przeróbkę wodzika w czujniku...
  • #8 wysłana przez noc dnia 15 Aug 2017
  • Czujniki B22/7 i B22/10 dają się regulować i w ten sposób można zmieniać samemu wysokość tyłu.
    Trzeba pamietać, że zmieni to geometrię zarówno tylnych jak i przednich kół.
    Zacznie się ścinanie opon.Oczywiście 2-3 cm. nie spowodują żadnych większych zjawisk.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu