Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #241 wysłana przez marecekd dnia 15 Aug 2022
  • @sewan - po ustawieniu AMG jesteś w ogóle w stanie przestawiać wysokość? Mój 4x4 przestaje reagować na przycisk po przestawieniu na AMG... (czy to w wersji 4x4 czy bez).

    Panowie, czy ktoś próbował się dogadać z SAMF_172 przez passthru? Czy to jest po prostu niewykonalne? (Vediamo4). Mam lokalnie tylko open port a muszę dokodować dzienne i nie mogę tego jednego elementu zrobić...
  • #242 wysłana przez marecekd dnia 15 Aug 2022
  • odpowiem sobie: dla SAMR_212 i SAMF_172 trzeba przestawić domyślne ustawienia we właściwościach pliku CBF (po załadowaniu go już - prawy klawisz -> properties -> w menu Connection wybrać opcję HSCAN_UDS_500, bo domyślnie łączy się po UDS_125).

    Co do zabawy z wysokością - u mnie (mam 4x4) różnica między X218_MCG a X218_4x4_MCG to było dokładnie 60mm (mierzyłem ustawienia między ziemią a krawędzią błotnika). Po podniesieniu w obydwu przypadkach auto stało tak samo wysoko (71.8mm przód, 72.6mm tył). Po opuszczeniu odpowiednio: 69.8/68.6 (X218_MCG) vs 70.8/69.8 (X218_4x4_MCG). Więc jednak jest różnica - domyślny setup dla auta 4MATIC jest o 1cm "wyższy". Nie bawiłem się jeszcze miękkością, bo mi się dzień skończył, ale zachęcony setupem passthru chyba jednak się skuszę!

    Kolejny temat, z którym walczę to przeciwmgłowe tylne - ma ktoś pomysł jak odpalić lewe? (bo mam japończyka).
  • #243 wysłana przez sewan dnia 16 Aug 2022
  • @sewan - po ustawieniu AMG jesteś w ogóle w stanie przestawiać wysokość? Mój 4x4 przestaje reagować na przycisk po przestawieniu na AMG... (czy to w wersji 4x4 czy bez).
    Fakt, nie korzystam z przycisków, to tego nie sprawdziłem. Zawsze jeżdżę na komforcie.
    Rzeczywiście nie działają. Mi to nie przeszkadza.
  • #244 wysłana przez marecekd dnia 17 Aug 2022
  • Jeszcze jedna obserwacja - ustawienia 4x4_AMG w moim przypadku owocują podniesieniem auta... co ciekawe najniższe ustawienia dla mnie to jednak "seryjne" X218_4x4_MCG. Wszystko co ma AMG w nazwie jedzie do góry o 10mm... dziwne.
  • #245 wysłana przez sewan dnia 17 Aug 2022
  • Też już o tym pisałem
  • #246 wysłana przez Lukasz.Story dnia 31 Aug 2022
  • Da się coś pokombinować  w amortyzowaniu ale w aucie tylko z tylnymi miechami?
  • #247 wysłana przez vyvyan dnia 20 Oct 2022
  • Cześć. Właśnie przywiozłem do kraju swojego W212. Sporo się naczytałem o kodowaniu. Mam już Vediamo zainstalowane i działające. Myślę, że z litrami w liczniku sobie poradzę. Ale inne mody, np. AMG Menu i uruchomienie adaptacyjnych świateł drogowych to już mnie na razie przerasta. Pytanie mam, czy jest tu ktoś ze Śląska, kto mnie wesprze. Wiadomo, że czas to pieniądz. Mam u siebie LED ILS, dwie kamery, itd to myślę, że uruchomienie tych świateł nie będzie za trudne dla fachowca. VIN WDD2122941A953666
  • #248 wysłana przez 0okm dnia 21 Oct 2022
  • Nie przerasta, tylko trzeba użyć odpowiednich narzędzi i można to zrobić samemu. Zajrzyj tutaj: https://mbtools.me/
    Do tego kabelek openport za około 100 zł.
  • #249 wysłana przez vyvyan dnia 21 Oct 2022
  • JA to wszystko mam. Nawet soft. Jednak świadomość popełnienia drobnego błędu, wybrania złego sterownika lub wprowadzenia złego bajtu i uceglenia samochodu powoduje u mnie obawy. FYI. Mam Open Port, DAS, XENTRY, Vediamo działające. DO W211 Xentrym podchodziłem bez problemu ale w Vediamo doświadczenia mam zero. Dlatego pytałem, czy ktoś pomoże (odpłatnie) i przy okazji bym się czegoś nauczył
  • #250 wysłana przez 0okm dnia 21 Oct 2022
  • Czyli nie zapoznałeś się z linkiem jaki Ci przesłałem... A zachęcam ponownie. Pominiesz wszystkie te swoje lęki.
  • #251 wysłana przez vyvyan dnia 21 Oct 2022
  • Czyli nie zapoznałeś się z linkiem jaki Ci przesłałem... A zachęcam ponownie. Pominiesz wszystkie te swoje lęki.
    Zapoznałem się. A i owszem. Ciekawa propozycja ale mi chodziło o liźnięcie przy okazji trochę wiedzy z Vediamo. Dziękuję
  • #252 wysłana przez vyvyan dnia 21 Oct 2022
  • Litry w baku zrobiłem :)  Teraz wyzwaniem jest High Beam Assist. Może ktoś to już zrobił? Widziałem film na YT z Ameryki ale to zagmatwane trochę.
  • #253 wysłana przez Prezes1960 dnia 24 Oct 2022
  • Pytanie do kolegów ,czy któryś z was używa xentry pod win 10 z głowicą c4 po przez wi fi ?.
  • #254 wysłana przez sewan dnia 24 Oct 2022
  • Pytanie do kolegów ,czy któryś z was używa xentry pod win 10 z głowicą c4 po przez wi fi ?.
    Wifi jest niestabilne, to znany fakt. Podobno pomaga wymiana karty, ale ja sobie dałem spokój, lecę po kablu i jest bezproblemowo.
  • #255 wysłana przez vyvyan dnia 24 Oct 2022
  • Litry w baku zrobiłem :)  Teraz wyzwaniem jest High Beam Assist. Może ktoś to już zrobił? Widziałem film na YT z Ameryki ale to zagmatwane trochę.
    Zrobiłem to kodowanie z linku: Czyli zmiany w: CGW_231(variant_global), IGW212, IC_204 miałem tak jak jest na filmie, HLI FL212 tez ustawione jak było na filmie, reset kamery - niestety jedyny efekt to taki, że w pozycji auto światło drogowe się w ogóle nie włącza. Muszę szukać dalej chyba. Albo ktoś coś poradzi?
    Poniżej to, co mam w serii
  • #256 wysłana przez Prezes1960 dnia 25 Oct 2022
  • Dzięki sewan,myślałem że pozbędę się tego dodatkowego utrudnienia .Swoją drogą mój mechanik korzysta z głowicy c4 po przez wifi ,ale on ma oryginał ;D .
  • #257 wysłana przez vyvyan dnia 28 Oct 2022
  • Jednak działa. Prześledziłem film z YT i zauważyłem, że nie wszystko tak samo miałem zakodowane w lampach (HLI_FL(FR)212). Po wprowadzeniu poprawek mam już High beam assist. Jedynie kłopotliwa jest mała czułość wykrywania samochodów z przeciwka i zanim się drogowe wyłączają już inne auta mrugają do mnie, że ich oślepiam. Jest może możliwość regulacji tej czułości?
  • #258 wysłana przez vyvyan dnia 05 Nov 2022
  • Co do Video in motion - przestawiłem, ale nie wiem czy działa, bo nie mam ani TV, ani płyt DVD do sprawdzenia...
    Kodowanie: HU45, opcja VCD_Driver_Distration, na samym dole jest TV/Video. Przestawiłem na... DISABLE. Domyślnie jest disable if speed > 5kph, więc albo wyłączyłem zupełnie TV/Video, albo wyłączyłem distraction. Jak znajdę płytę jakąś to potwierdzę ;)  

    Dodatkowo kodowanie tylnej klapy do zamykania z pilota jest o wiele prostsze, niż w tym poście z MHHAuto:
    1. moduł PTCM -> Download -> DL_Kontrollschalter_1_VC -> pierwsza pozycja Schalter: Funkschluesssel schliessen , przestawiłem na Aktiv. I tyle... odpiąłem moduł, wyłączyłem zapłon i fru. Dokładnie tak samo na sedanie W221 jak i "shooting brejku" 218! 
    Pytanko mam. Czy to też pasuje do S212? Chodzi o to, że próbowałem się połączyć z PTCM i HU45 (mam chyba NTG 4.5 w nowej odsłonie, ale już się gubię - jest język polski, szara skórka, kamery) i Vediamo wywala error przy próbie łączenia z tymi modułami.
  • #259 wysłana przez marecekd dnia 10 Nov 2022
  • w ustawieniach podłączenia do konkretnego modułu (jak już załadujesz CBFa i masz wyświetlone menu to prawy klawisz - właściwości) - tam jest rozwijane menu, w którym (jeśli masz odpowiednio szeroko okno) widać dwa tryby połączenia... jeden ma w końcówce _125, a drugi _500. Jeden działa, a drugi nie... spróbuj. Ja dzięki temu zagadałem openportem z SAMFem w 218, bo domyślny protokół nie chciał i grzał błąd...
  • #260 wysłana przez vyvyan dnia 10 Nov 2022
  • Dzięki. Już bangla. Emcek pomógł. Ale zastanawiam się jeszczcze nad jak zidentyfikować odpowiedni dll dla seedkeya. Podchodziłem do wyłączenia Stop/Start według tutoriala od ruskiego ale on wybierał Med40CNG - i nie wiem czy do mojego Diesla to odpowiedni plik
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu