11.9v to bardzo malo. Zdrowy akumulator trzyma kolo 12.6v
nie zgodzę się... mam 3 mietki i jeszcze nie widziałem 12.6 na zgaszonym silniku 

  Mierzone woltomierzem na akumulatorze - tak, ale xentry zawsze pokazuje prawie 1V mniej. Gdzieś tam po drodze są spadki napięcia, pomiar jest inny... nie ma znaczenia. Działa wszystko pięknie! 

Pozycja z DRL na stałe włączona: 
Pozycyjne z DRL:
1. Moduł SAMF_172 (mam przedlifta 218)
2. w zakładce Functions, trzeba najpierw odpalić DJ_Securityaccess 
3. Kodowanie: 
VDC_Parameter_Tagfahrlichr a. 
PLSM_TFL_POS - change to JA
 b. Zapisać...
4. Na koniec: zakładka Download - 
DL_EEPROM_SCHREIBEN, bez zmieniania, po prostu zapisać OK. 
5. Functions -> FN_Hardreset
6. Odpalić silnik i viola! 
Co do Video in motion - przestawiłem, ale nie wiem czy działa, bo nie mam ani TV, ani płyt DVD do sprawdzenia... 
Kodowanie: 
HU45, opcja 
VCD_Driver_Distration, na samym dole jest 
TV/Video. Przestawiłem na... DISABLE. Domyślnie jest disable if speed > 5kph, więc albo wyłączyłem zupełnie TV/Video, albo wyłączyłem distraction. Jak znajdę płytę jakąś to potwierdzę 
 
  Dodatkowo kodowanie tylnej klapy do zamykania z pilota jest o wiele prostsze, niż w tym poście z MHHAuto:
1. moduł PTCM -> Download -> DL_Kontrollschalter_1_VC -> pierwsza pozycja 
Schalter: Funkschluesssel schliessen , przestawiłem na Aktiv. I tyle... odpiąłem moduł, wyłączyłem zapłon i fru. Dokładnie tak samo na sedanie W221 jak i "shooting brejku" 218!