Z nudów na urlopie bawiłem się kodowaniem wariantowym airmatica.
SPC_204, u mnie nie trzeba było odblokowywać modułu.
Są dwie opcje: VCD_Niveauregulierung (ustawianie wysokości) i VCD_Federdaempfung (amortyzacja).
Wnioski:
- wszystkie opcje w rożnych wariantach, także mieszanych można sobie ustawiać do woli, nic się nie zepsuje.
- ustawienie amortyzacji: zwykły MCG/ROC jest najbardziej miękkie, dla wariantów 4x4 jest trochę twardsze, dla AMG jest jak dla mnie super - wcale nie twarde a bardzo elastyczne i szybko reagujące - tego mi brakowało i tak teraz jeżdżę.
- co do wysokości - zwykłe MCG/ROC i 4x4 są identyczne (dziwne, bo myślałem, że 4x4 jest 1cm wyżej), a dla AMG jest jeszcze wyższe (o 2 cm, tu jest w ogóle dziwnie, ale być może to wynika z innej charakterystyki samego zawieszenia i czujników wysokości)