Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Darhan dnia 24 May 2021
  • Witam. Znalazłem w internecie filmik na temat montażu diody sygnalizacyjnej w Mercedesie. Widziałem, że sporo ludzi jest zainteresowane tematem więc wrzucam link. Takie diody można w niektórych autach podpiąć pod ogrzewanie szyby czy lusterek bo w momencie wypalania są załączane ale z tego co wyczytałem, w W212 to nie zadziała. Na tym filmie wygląda to na bardzo prosty temat, ja bym tylko podpiął to pod prawą lampkę, sporo mniej rozbierania. Co myślicie na ten temat, montował już ktoś u siebie coś podobnego? Pozdrawiam.
  • #2 wysłana przez sewan dnia 24 May 2021
  • Pod ogrzewanie tylnej szyby najprościej, bo nic nie trzeba rozbierać. Zaręczam, że zadziała to w 212.
    Ja wypalanie DPF słyszę i czuję, więc nie widzę sensu tego rozwiązania.
  • #3 wysłana przez Darhan dnia 24 May 2021
  • No nie wszyscy mają takie czucie, szczególnie jak ktoś jest po koronie :)  A tak na poważnie, to czytałem gdzieś, że w W212 poniżej jakiejś temperatury z automatu załącza się podgrzewanie lusterek i tylnej szyby dlatego będzie wprowadzało w błąd. Sewan, widząc po forum masz sporą wiedzę w temacie Mercedesa, mógłbyś podpowiedzieć gdzie najlepiej byłoby się wpiąć w ogrzewanie szyby i odnieść się do tego co napisałem odnośnie załączania podgrzewania w niskich temperaturach? Z autopsji wiem, że lusterka mi podgrzewa bez włączania, co do szyby to nie zwróciłem uwagi.
  • #4 wysłana przez sewan dnia 25 May 2021
  • Lusterka włączają się automatycznie, tylna szyba - nie.
    Podłączyć najprościej bezpośrednio do styków tylnej szyby.
  • #5 wysłana przez niepozorny dnia 25 May 2021
  • Wydaje mi się, że na dłuższą metę nie jest Ci to potrzebne. W trasie łatwo zauważyć bo trzyma wyżej obrotu, w przedziale 1,5-2k. W mieście, na postojach podbija obroty do jakichś 850. Więc wszystko jest łatwe do wyczucia.
  • #6 wysłana przez Darhan dnia 26 May 2021
  • U mnie wypalanie przebiega praktycznie niezauważalnie. Obroty silnika w 2.2cdi na postoju są 820 rpm, przynajmniej u mnie ale jeździłem też innymi z tym silnikiem i było tak samo. W e350 widziałem stoją niżej, gdzieś około 650.Nigdy nie zauważyłem, żeby rosły obroty podczas wypalania jak niektórzy piszą, jedynie to czasami podczas przyspieszania jakby buczał bardziej basowo. Błędów żadnych nie mam, auto póki co jeździ bezproblemowo, zrobiłem nim jakieś 30 tysięcy w pół roku. Osobiście sprowadziłem go z Niemiec, auto było sprawdzane, filtr jest i się wypala bo mam Delphi i zmieniają się wartości zapełnienia filtra sądzą itp. Zastanawiałem się właśnie nad takim rozwiązaniem jak w filmiku powyżej, żebym nie gasił go podczas wypalania.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu