Autor Wątek: Wyrzucenie EGR z M271 evo  (Przeczytany 1647 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dom31

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 68
  • Pomógł +2/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 250CGI
Wyrzucenie EGR z M271 evo
« dnia: 22 Stycznia 2024, 22:18 26s »
Zastanawiam się nad usunięciem zaworu EGR i wszystkich rur z nim powiązanych.
Czy ktoś z Was przeprowadzał operację jego wyrzucenia i czy było to czasochłonne?
Wiem, że silniki M271 evo na rynek amerykański, rosyjski były pozbawione tego zaworu, a to oznacza, że silnik musi posiadać fabryczne zaślepki/inne wężyki.
Czy ktoś posiada ilustracje z wersją silnika na rynek amerykański? W USA ten silnik był montowany między innymi w Mercedesie W204 i nie występował w W212.
Załączniki poglądowe

Forum Mercedes E-Klasa

Wyrzucenie EGR z M271 evo
« dnia: 22 Stycznia 2024, 22:18 26s »

Offline dom31

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 68
  • Pomógł +2/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 250CGI
Odp: Wyrzucenie EGR z M271 evo
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Stycznia 2024, 13:49 37s »
Z instrukcji silnika Mercedesa wynika, że jest to jednak system powietrza wtórnego, który podgrzewa katalizator przy starcie silnika.
W katalogu części pojawiają się jednak nazwy typu zawór EGR.

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: Wyrzucenie EGR z M271 evo
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Stycznia 2024, 13:49 37s »

 

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock