No właśnie. Kilka razy pisałem ten numer i taka wpadka.SKS.Starość k..... starość.
Przepraszam Kolegę.
Wracając do tematu.Szyba jest podłączona przez przekaźnik K13/2.Jest ukryty pod stopami pasażera.Bezpiecznik nr. 159 50 amper w skrzynce bezpieczników wstępnych F32 pod maską po stronie pasażera.Przekaźnik sterowany z modułu urządzeń specjalnych MSS w bagażniku po prawej stronie.Włączenie i wyłączenie następuje automatycznie i manualnie z przycisku ogrzewania szyby tylnej.
Aby wykorzystać założoną szybę podgrzewaną elektrycznie w modelu bez całej tej elektroniki wystarczy przekaźnik, bezpiecznik i podłączenie pod obwód tylnej szyby.Należy tylko pamiętać, że to duży prąd więc przekaźnik, przewody i złącza muszą być do tego przystosowane.Zabezpieczenia czasowe i temperaturowe zostaną wykorzystane z układu tylnej szyby.