Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Artur G dnia 01 Apr 2021
  • Cześć wszystkim, po roku i 3 mies nastąpiła u mnie zmiana :)  Czarny Mercedes-Benz E 350 3.0 V6 Coupe 2009 300 KM został zastąpiony :)  również czarnym Mercedes-Benz E 350 Coupe Bluetec 3.0 V6 Lift 2013 252 KM. Przedstawiam na zdjęciach po niżej.
  • #2 wysłana przez r66 dnia 02 Apr 2021
  • Bardzo ładne auto :)
  • #3 wysłana przez Nerd dnia 02 Apr 2021
  • Poprzedni też był diesel czy 3.5cgi? Jeśli cgi to jakie wrażenia w stosunku do diesla?
  • #4 wysłana przez Artur G dnia 02 Apr 2021
  • Poprzedni też diesel jak w opisie 3.0 V6 :)  Pewnie zmyliło Cię 300 KM ponieważ podniesione programem z 231 KM :)  a wrażenia podobne.
  • #5 wysłana przez Zibiusz dnia 03 Apr 2021
  • Gratulacje. Bardzo ładne coupe.
    Atrapa chłodnicy z jednym żebrem to chyba AMG-line?
  • #6 wysłana przez Artur G dnia 03 Apr 2021
  • Zgadza się, stylistyka AMG :)  
  • #7 wysłana przez mercmania dnia 03 Apr 2021
  • Felgi masz 18" czy 19" ?
  • #8 wysłana przez Artur G dnia 03 Apr 2021
  • Na zdjęciach po wyżej felgi 19-ki AMG i dodatkowe 18-ki zimowe dwu kolorowe również AMG. Trzeba uważać na tych 19-kach bo niski profil opony i zawieszenie dostaje po tyłku.
  • #9 wysłana przez Nerd dnia 03 Apr 2021
  • Trochę niski profil opon, obwód koła nie jest przypadkiem mniejszy od nominału? Do W207 i W212 wchodzą 235/40/19 i tył 265/35/19, według zachodnich użytkowników ten rozmiar jako jedyny w 19 calach daje komfort porównywalny z 18. Według mnie zarówno W204, W207 jak i W212 mają zdecydowanie za małe koła do swojego napompowanego nadwozia..
  • #10 wysłana przez Artur G dnia 03 Apr 2021
  • Opony mam profil taki jak w dołączonym jpg z instrukcji obsługi do 19-tu cali do E 350 BlueTEC, przód 235/35/19 a tył 255/30/19 :)
  • #11 wysłana przez greenwitch dnia 04 Apr 2021
  • zrob chipa, przybedzie 40 pare km i z 70nm ale roznicza wedlug mnie jest znaczna bo poprawia sie przebieg.

  • #12 wysłana przez Artur G dnia 04 Apr 2021
  • :)  Zastanawiam się czy mi wystarczy te 252, bo miałem w tym poprzednim ten sam silnik i jak już wspomniałem podniesioną moc z 231 na 300 i cudownie jeździł :)
  • #13 wysłana przez Artur G dnia 04 Apr 2021
  • #14 wysłana przez Nerd dnia 04 Apr 2021
  • Ponad 700nm bedzie ciezko z dpf na pokładzie i seryjnym ci, chyba, ze na chwile. Roznica pomiedzy tymi silnikami jest znaczna na plus nowszej jednostki. Jezdzilem w207 po zwykłym programie bez dpf i custom IC, 80-120 robiło ponizej 3 sek. :)
  • #15 wysłana przez Artur G dnia 04 Apr 2021
  • Zadzwonię, spytam a swoją drogą mój wcześniejszy Mercedes podniesiony programem do 300 koni  funkcjonował ponad 6 lat bez problemu.
    Brabus CHIP do 3.0 V6 tylko ten 265 koni podnosi do 313 koni a moment o 70:

    https://www.brabus-jrtuning.pl/index.php/oferta-tuningu-mercedes-benz/klasa-e-coupe-c207-i-cabrio-a207/brabus-pakiet-mocy-d6s-e-350-cdi-c207-i-e207.html
  • #16 wysłana przez mercmania dnia 04 Apr 2021
  • Trochę niski profil opon, obwód koła nie jest przypadkiem mniejszy od nominału? Do W207 i W212 wchodzą 235/40/19 i tył 265/35/19, według zachodnich użytkowników ten rozmiar jako jedyny w 19 calach daje komfort porównywalny z 18. Według mnie zarówno W204, W207 jak i W212 mają zdecydowanie za małe koła do swojego napompowanego nadwozia..

    Da rade włożyć taki rozmiar ? Nic Nie trze ? Nie dobija ? Jakie et felgi pod taki rozmiar opon ?
    Chce właśnie zmienić z 18 na 19" ale taki profil 235/35/19 255/30/19 mnie już przeraża pod kątem codziennej jazdy po  mieście. To 235/40/19 i tył 265/35/19 by było akceptowalne ale czy da rade takie założyć ?
  • #17 wysłana przez Nerd dnia 04 Apr 2021
  • Ja już zamówiłem taki kpl. (235/40 i 265/35/19) więc odwrotu nie ma.. Obecnie mam zimówki 235/45/18, et 30 i z przodu pomiędzy kielichem amortyzatora a oponą jest około 8/10mm luzu.
    Tu jeden jeździ w srebrnej W207 i nic nie obciera:
    https://mbworld.org/forums/e-class-coupe-c207-cabrio-a207/499317-ofsset-pictures-set-up-thread.html
    Drugi też jeździ i również nie obciera:
    https://mbworld.org/forums/e-class-coupe-c207-cabrio-a207/667765-wheels-tire-fitment.html
    Tego Pana z E63 już trochę poniosło, założył 305/30/19 i też jeździ..
    https://mbworld.org/forums/e-class-w212/729612-265-35-19-305-30-19-fit-stock-rims.html
    Za tydzień zakładam swój zestaw to napiszę co i jak dla pewnośći..
    Ja również gdyby nie było możliwości montażu tych opon, nigdy nie zdecydowałbym się na 19.
    Tak wygląda u mnie sytuacja z felgą 8J ET30 i oponami 235/45/18.
  • #18 wysłana przez mercmania dnia 04 Apr 2021
  • Dzięki za info i te linki chyba tez będę się powoli przymierzał do tych felg i opon.
    Trzeba jechać gumę palić, aby był powód (dla żony) nowe opony a przy okazji felgi ;)
  • #19 wysłana przez Artur G dnia 04 Apr 2021
  • A tutaj jest chip do silnika takiego jak w moim aucie tyko dedykowany do W212 i S212 a moc podnosi do 310 i w opisie - brak negatywnego wpływu na jednostkę napędową i jej żywotność:

    https://www.brabus-jrtuning.pl/index.php/oferta-tuningu-mercedes-benz/klasa-e-w212-i-s212/brabus-pakiet-mocy-d6s-e-350-bluetec-w212-i-s212.html
  • #20 wysłana przez Nerd dnia 04 Apr 2021
  • Wydaje mi się, że wszystkie te programy są bardzo podobne do siebie, ile wypluje silnik zależy od stanu kolektorów, dpf czy turbiny.. Brabus to głównie metka, oferuje to samo co Masters i inni w branży..
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu