Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez smol4 dnia 19 Feb 2016
  • Witam,
    Mam ogromny problem z widocznością podczas jazdy nocą. Otóiż kupiłem niedawno nowszą E klasę a przy zakupie jakoś mi to umknęło.
    Juz opisuje w czym problem.

    W miejscu gdzie świeci xenon jest jakby para, ale tylko w obrębie swiatła które daje xenon. cała lampa jest przejrzysta a tylko miejsce gdzie pada promień swiatła xenonu jest jakby od środka zaparowana? Załączam zdjęcia żeby pokazać o co dokładnie mi chodzi.

    Proszę o pomoc bo naprawdę nie da się jeździć w nocy, a ostatnia podróż z Zakopanego okazała się ogromną męczarnią.

  • #2 wysłana przez sewan dnia 20 Feb 2016
  • Lampę trzeba rozebrać i wyczyścić.
  • #3 wysłana przez W212 dnia 20 Feb 2016
  • Przy okazji warto obejrzeć soczewkę i ją również przepolerować razem z jej odbłyśnikiem. Po takiej operacji światła świecą jak nowe :)
  • #4 wysłana przez smol4 dnia 20 Feb 2016
  • a trzeba zdejmowac zderzak? trzeba to wyczyscic od wewnatrz?? bo znalazlem firmy ktore regeneruja lampy ale tylko od zewnatrz.

    Proszę o jakies podpowiedzi to może sam się za to zabiore:)
  • #5 wysłana przez dive_popo dnia 23 Feb 2016
  • U mnie sie to samo pojawilo, robil juz to ktos ??

    Jakies podpowiedzi ???  
  • #6 wysłana przez sewan dnia 23 Feb 2016
  • Jeżeli ta mgiełka pojawia się tylko przy zapalonych światłach, oznacza to zakurzona soczewkę.
    Jeśli bez zapalonych świateł, to po prostu brudną szybę od wewnątrz.
    W obu wypadkach trzeba zdjąć zderzak, wymontować lampę, rozkleić ją, rozebrać i wyczyścić co trzeba.
    Absolutnie nie czyścić samemu odbłyśnika - doprowadzi to do zniszczenia warstwy odblaskowej.
  • #7 wysłana przez mavic dnia 27 Feb 2016
  • Zacznij od sprawdzenia czy lampa ma wentylację. Może zatkały się otwory i woda nie ma gdzie wyparować.
  • #8 wysłana przez smol4 dnia 29 Feb 2016
  • to napewno nie para, bo byloby widac gdziekolwiek wodę a to mam akurat na obydwu reflektorach i w tym samym miejscu gdzie swieci xenon. Mam pewien pomysl :

    Chce sprawdzic czy to aby napewno kurz, i sprobuje dostać sie do lampy przez otwor zarowki doswietlajacej skret i sprobuje drutem dotrzec do miejsca gdzie jest ta mgielka i sprawdze czy to cokolwiek da.
    Jutro sie za to zabieram więc dam znac  czy cos pomogło. Jesli nie - to oddaje auto na warsztat, demontaz lamp i wysylam do firmy ktora sie tym typowo zajmuję.
  • #9 wysłana przez dive_popo dnia 17 Mar 2016
  • jakies wiesci ?
  • #10 wysłana przez smol4 dnia 17 Mar 2016
  • Oddałem lampy do regeneracji, bo po dwóch próbach czyszczenia od środka okazało się że to na nic. Zdemontowałem zderzak wymontowałem lampy i wysłałem. Na miejscu stwierdzili że soczewka się wypaliła i coś z odbłyśnikiem.
    Co prawda przed wysłaniem lamp do regeneracji podjechałem do zaprzyjaźnionego serwisu by mieć pewność że to coś da, i oni stwierdzili że lampy są tak skonstruowane specjalnie i że to normalne objawy zużycia reflektora. Rozumiem zużycie części mechanicznych ale reflektorów? niebawem może doczekamy zużycia blachy albo szyby. Jak dla mnie delikatna przesada.
    W każdym razie czekam na odbiór auta i dam Wam znać czy jest poprawa.
  • #11 wysłana przez W212 dnia 18 Mar 2016
  • A jakie koszty tej operacji i gdzie je wysłałeś?
  • #12 wysłana przez smol4 dnia 18 Mar 2016
  • 330 za lampę i wysylalem do firmy z zabrza. O Efektach poinformuję jak juz zamontuje i zrobie jazde probna gdzies w nocy.
  • #13 wysłana przez bebza dnia 16 Sep 2018
  • Odgrzeję kotleta.

    Mam identyczny problem, wygląda to na wypalenie wewnętrznej strony klosza.

    Jak skończyła się u Ciebie ta naprawa?
    Pozdrawiam,
    bebza

    edit:

    i odpowiem sobie sam.... oddałem lampy do regeneracji za 450 PLN sztuka.
    Regeneracja polegała na rozklejeniu itd. Lampy wróciły -  efekt zadawalający.

    Szczególny "SYF" był na długich, kompletnie matowe, mijania taki sam objaw jak na zdjęciach z pierwszego postu.
  • #14 wysłana przez jarus dnia 28 Sep 2018
  • Da się to wyczyscic drutem ze szmatka nasączoną w płynie "IPA"
    Drut wprowadzamy przez otwor zarowki doświetlania😉
    Mercedes przewiduje specjalny zestaw do czyszczenia z magnesikami ( cena okolo 900 zeta☺)
    Film dostępny na youtube.
    Taki zestaw można samemu zrobić.
    Pozdrawiam.
  • #15 wysłana przez dive_popo dnia 28 Sep 2018
  • JA wyczyscilem w bylym w212 drutem elektrycznym sztywnym + wacik na koncu i zwykla benzyna ekstrakcyjna
  • #16 wysłana przez bebza dnia 05 Oct 2018
  • Pewnie macie rację, ale ja i tak musiałem robić polerkę, więc przy okazji rozłożenie lamp to już nie taki wydatek.
    Dodatkowo mam ogarnięte też soczewki i odbłyśniki. Jasne - jeśli problemem jest tylko ta "mgiełka" w środku można kombinować samemu.
  • #17 wysłana przez niepozorny dnia 05 Dec 2020
  • Jak efekty po dłuższym czasie? Lampy nie parują?
    Ktoś może polecić jakiś sprawdzony warsztat do regeneracji?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu