Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył auta opada miechy wymienione na nowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vyvyan dnia Dzisiaj o 09:25:47 »
Przeprowadziłeś test szczelności z SD?
2
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tył auta opada miechy wymienione na nowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartosz89 dnia Dzisiaj o 08:36:16 »
Tam są jeszcze czujniki poziomu, może to. Oprócz tego może źle skalibrowane lub może listwa puszcza na zaworach, przód się nie rusza? Jakby to była poducha lub wężyk i faktycznie auto opada się z poprawnego poziomu na sam dół w 40 min to raczej na 99% byłoby słychać syczenie.
3
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Zawieszenie przód - pytanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartosz89 dnia Dzisiaj o 08:29:33 »
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach tylko oryginały, niestety ale rynek części zamiennych chyba się skończył. Co ciekawe oryginały też bywają wadliwe. Oryginalne tarcze i klocki do W212 polift przejechały 2 tyś km i zaczęły bić, nie były przegrzane, wymienione na gwarancji. Zamontowałem również ostatnio amory z Arnotta (pneumatyka) i średnio to działa, nie stuka ale skrzypi, zgrzyta. Niestety ale będę musiał to wymienić na oryginał i zobaczymy czy będzie lepiej. Takie czasy ;-).
4
Wnętrze / Fotele z UK do EU
« Ostatnia wiadomość wysłana przez arthuras dnia 05 Grudnia 2024, 21:57 52s »
Cześć,
czy ktoś wie może, jak wygląda przekładka foteli z "anglika", czy wystarczy zamienić siedziska miedzy kierowcą i pasażerem, czy coś jeszcze jest potrzebne?
5
Skrzynia biegów / E350 4matic dizel polift - wymiana półosi przednich a płyn w ASB
« Ostatnia wiadomość wysłana przez scob dnia 05 Grudnia 2024, 17:48 46s »
Cześć.
Mechanik przekonuje mnie, że przy okazji wymiany półosi przednich w furce jak w profilu - jest konieczne spuszczenie płynu (niektórzy mówią "oleju") ze skrzyni (7G-tronic).
Prawda, czy naciąganie?

Wcześniej jeździłem Audi, i tam oczywistym było, że mechatronika, konwerter i zębatki oraz przedni dyfer - to 3 zupełnie odrębne rezerwuary smarowidła.
6
Sprzedam / Odp: Sprzedam dystanse Dystom 20mm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 05 Grudnia 2024, 17:45 25s »
Sprzedane
7
Silnik i osprzęt silnika / Błąd P245328, czujnik ciśnienia różnicowego DPF
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kmtaxi dnia 04 Grudnia 2024, 15:15 45s »
Wiem o co chodzi, ale zastanawia mnie fakt, że nie wpada w tryb awaryjny 2,2 CDI 250
Kręci do 4000 obr.
Poprzednio miałem W210 2,2 CDI i kręcił na postoju ponad 5000 obr, chociaż u wielu jak słyszałem było ograniczenie. Czy W212 kręcąc do 4000 obr ma tak być?
8
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Zawieszenie przód - pytanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 03 Grudnia 2024, 20:15 12s »
Potwierdzam to co pisze sewan. Wymieniłem u siebie w maju dwa wahacze z przodu na Febi i już stukają.
9
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Problem z instalacją gazową - W212
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aaronier0O dnia 03 Grudnia 2024, 13:27 12s »
Skoro pojawia Ci się Check Engine to odczytaj błędy po zapaleniu kontrolki - wtedy błąd będzie raczej widoczny na komputerze diagnostycznym. Powodów takich sytuacji może być wiele i to wróżenie z fusów.
10
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Zawieszenie przód - pytanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 03 Grudnia 2024, 11:57 54s »
Tylko Lemforder albo TRW z pewnego sklepu, reszty unikać, w szczególności konfekcjonerów typu Febi czy Meyle, a chińczyków to już w ogóle.
I lepiej dać drożej, niż nadziać się na podróbkę.
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock