Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MichalKruk dnia 30 Marca 2023, 18:33 36s »
Witam wszystkich.
Jestem fanem marki Mercedes-Benz i od kilku dni szczęśliwym posiadaczem w212 E350 z 2012 roku.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2
Elektronika / Odp: Model po lifcie 2,2 CDI, kombi po wystrzeleniu poduszek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzyszf dnia 29 Marca 2023, 21:29 25s »
Jeśli ktoś posiada tak dokładny multimetr do 0,01 oma ,to chyba można  :)  :)  :)  , tylko po co?
3
Elektronika / Odp: Model po lifcie 2,2 CDI, kombi po wystrzeleniu poduszek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kmtaxi dnia 29 Marca 2023, 20:03 16s »
Czytałem, że nie powinno się mierzyć rezystancji napinacza pasa miernikiem (multimetrem). Wiem, że po podpięciu do komputera diagnostycznego wyjdzie, czy pas który mechanicznie wygląda na sprawny ma prawidłową rezystancję napinacza, czy nie. Mam kupione pasy na wymianę, ale chyba poczekam na diagnozę, bo może nie będę musiał rozbebeszać boczków. Czy ktoś próbował mierzyć rezystancję multimetrem?
4
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Niedostateczny komfort w wersji classic.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lukasz.Story dnia 28 Marca 2023, 14:10 00s »
Warto dodać ,że na wspomnianych nierównościach auto jedzie jak po szynach . Polecane zamienniki to Billsteiny B4 . Są one dostępne również w wersji DampMatic . Która wersję wybrać?
5
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Niedostateczny komfort w wersji classic.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzyszf dnia 27 Marca 2023, 19:42 57s »
Po samych objawach , które opisujesz , teleskopy dawno już powinny być wymienione.


Cytuj
-wtedy auto bardzo fajnie buja jak ponton na wodzie


3.1. Kiedy amortyzatory są zużyte?
 

Do najczęstszych objawów ich wyeksploatowania zaliczyć możemy:

 

nierówne zużywanie się opon;
zwiększone kołysanie się nadwozia; >:(  >:(  >:(  >:(
nadmierne przenoszenie drgań na karoserię samochodu;
słyszalne stukanie, skrzypienie lub piszczenie podczas jazdy na nierównościach.

Cytuj
Auto jest z 2012 roku i ma przebieg 211 tys.

,,Bez względu na to czy mamy do czynienia z amortyzatorami olejowymi, czy gazowymi, ich trwałość szacuje się na 60 do 100 tys. km.,, 

Cytuj
Co ciekawe z przodu zamontowane są oryginalne amortyzatory z logiem Mercedes-Benz

Czyli dawno powinny być już wymienione.

https://www.motochemia.pl/amortyzatory-podstawowe-informacje-n-172.html
6
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Niedostateczny komfort w wersji classic.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lukasz.Story dnia 27 Marca 2023, 15:31 05s »
Felgi 17 fabryczne , opony Hankook 245/45. Na zimowych 16 jest tak samo..
7
Ciekawostki i opinie / Odp: Armagedon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Fala dnia 27 Marca 2023, 09:27 16s »
Usterka zlikwidowana turbina nowa przy okazji wymieniona chłodniczka oleju wyczyszczone kolektory ssące wyprany DPF i katalizator . Jazda próbna super, szedł lepiej niż jak go kupiłem było pięknie do czasu aż wyciągnął klapy i rozwaliło silnik. Teraz czekam na nowy słupek i serwis. Taka to jazda jak na masce jest gwiazda
8
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Niedostateczny komfort w wersji classic.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez majkel84 dnia 27 Marca 2023, 08:50 12s »
a jakie masz koła założone ?? rozmiar felg i opon
9
Układ kierowniczy i zawieszenie / Niedostateczny komfort w wersji classic.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lukasz.Story dnia 26 Marca 2023, 17:57 13s »
   Witam!

Od dwóch lat posiadam W212 E220 cdi w wersji Classic . Auto jest z 2012 roku i ma przebieg 211 tys. Odkąd posiadam to auto to jestem nieco rozczarowany pracą przedniego zawieszenia. Drobne i małe nierówność  wybiera w mojej ocenia bardzo kiepsko . Studzienki,"nalewki" czy łaty na asfalcie są bardzo mocno wyczuwalne . Inaczej jest np na dużych "hopkach" -wtedy auto bardzo fajnie buja jak ponton na wodzie . Po zdekodowaniu vin ukazuje się kod zawieszenia "485" czyli komfortowe . W moim odczuciu Passat B6 czy Skoda Fabia lepiej wybiera nierówności. Diagności  na przeglądzie nie widzą żadnych nieprawidłowości w zawieszeniu.  Co ciekawe z przodu zamontowane są oryginalne amortyzatory z logiem Mercedes-Benz , lecz z numerem  którego Aso niepotrafi rozpoznać .  Czy miał ktoś podobny problem czy ten typ tak ma? Szkoda mi wydawać 2000zł by się okazało ,że komfort nie uległ poprawie. Pozdrawiam
10
Silnik i osprzęt silnika / Odpalanie na zimnym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Migdau dnia 26 Marca 2023, 12:55 48s »
Przy temperaturach poniżej 4 stopni na zimnym silniku potrafi nie odpalić w ogóle.
Po rozgrzaniu świec przekręci raz kilka lub wcale i nie odpala.
Jeżeli odpalę go na siłę, bez czekania na świece i gdy przytrzymam kluczyk w pozycji rozruchu to odpali zawsze, chyba, że jest poniżej -5 to wtedy kręcę aż odpali.
Nie było sytuacji w której nie odpalił wcale, nie doprowadziłem też do rozładowania akumulatora

Też zauważyłem, że u ojca ( W212 2.2 diesel 12r) odpala po jednym obrocie a u mnie (C207 3.0 Bluetec 14r) dopero po 3 obrotach.

Na komputerze nie pokazuje żadnych błędów.
Nie mam pojęcia za co się zabrać.

Czym może to być spowodowane?
Rozrusznik?
Napięcie na aku w normie.
Strony: 1 2 3 ... 10
AdBlock