Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Kupujemy Mercedesa W213 / Odp: Zakup W213
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia Dzisiaj o 10:08:21 »
W obu przykładach jakie pokazałeś jest silnik M276.
2
Kupujemy Mercedesa W213 / Odp: Zakup W213
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Auctions dnia 23 Lutego 2024, 19:26 49s »
czesc,

Jeszcze jedno podejście do innego silnika. Czy E400 4Matic. Czy tutaj ktoś ma doświadczenie z tego typu silnikiem? Lepszy od E350? Czy nie warto pchać się w ten silnik?

https://bidcar4u.com/en/auction/102130047/MERCEDES-BENZ-E-CLASS-WDDHF6HB7FB110041
3
O Mercedesie W213 / Odp: EPC ON-LINE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 23 Lutego 2024, 11:59 03s »
5
O Mercedesie W213 / EPC ON-LINE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez noc dnia 22 Lutego 2024, 20:52 02s »
Tu to co tygrysy lubią najbardziej.
http://www.catcar.info/mercedes/?lang=en
6
Nadwozie i karoseria / Odp: Klapa tylnia nie otwiera sie/nie zamyka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez markus12 dnia 21 Lutego 2024, 18:57 17s »
Udało się rozwiązać, jeśli ktoś napotka podobny problem:
- na zamku klapy bagażnika jest otwór, po dociśnięciu śrubokrętem, zwalnia się zamek i można wypchnąć klapę
- (nie wiem czy tak jest zawsze w tym modelu) zasilanie silniczka i zamka powinno zostać podłączone w takiej samej pozycji klapy, w jakiej była podczas rozłączania. U mnie się rozregulowała, spowodowało to zacięcie zamka - nigdy się nie zwalniał
7
Nadwozie i karoseria / Odp: Klapa tylnia nie otwiera sie/nie zamyka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez markus12 dnia 19 Lutego 2024, 19:38 03s »
Edit (Niestety nie mogłem już zmodyfikować wiadomości)
- Przy próbie otwarcia, słychać strzelanie z lewej strony pojazdu i lekko unosi się lewa cześć klapy.
- Po naciśnięciu guzika "zamykania" od środka słychać strzelanie i pikanie.

Zauważyłem ze po odłączeniu zasilania zamka, klapa opada o około 0.5-1cm. Wygląda trochę jakby mechanizm docisku albo się rozjechał, albo uszkodził
Pozdrawiam
8
Nadwozie i karoseria / Klapa tylnia nie otwiera sie/nie zamyka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez markus12 dnia 19 Lutego 2024, 18:21 19s »
Czesc,
W212 2010 kombi
Wymienialem dzis 3 swiatlo stop. W tracie gdy testowalem, przymknalem (odlaczona) klape bagaznika.
Zasilanie podlaczylem od wewnatrz, natomaist nie mam mozliwosci ani zamkniecia ani otwarcia klap (nie dociaga). Po nacisneiciu guzika slychac strzelanie i pikanie.
Czy ma ktos pomysl jak to naprawic? Najwczesniejsza wizyta w ASO za 2 tyg, a nie dosc ze klapa otwarta to tylny spoiler z swiatlem trzyma sie tylko na klipsach :)
Pozdrawiam
9
Silnik i osprzęt silnika / Błąd B21DF71
« Ostatnia wiadomość wysłana przez E200coupe dnia 19 Lutego 2024, 17:28 34s »
Witam wszystkich ponownie. Już kiedyś pisałem w tej sprawie na forum, ale niestety diagnoza okazała się zła. Tak w skrócie, kilka miesięcy temu po odpaleniu auta na wyświetlaczu pojawiła się czerwona kontrolka akumulatora. Okazało się, że akumulator nie ma ładowania. Alternator został zregenerowany, zostały wymienione szczotki, regulator napiecia. Ładowanie wróciło, wszystko działa poprawnie, ale niestety komunikat z akumulator nadal się pojawia. Sprawa wygląda tak, że odpalam auto i po kliku sekundach wyświetla się kontrolka akumulatora i jednocześnie wyłącza się funkcja Eco. Myślałem, że problem jest z akumulatorem dodatkowym, ale zostało to sprawdzone w serwisie z akumulatorami i oba są sprawne. Jest to trochę irytujące bo cały wyświetlacz jest zablokowany i ciągle swiecie się kontrolką akumulatora. Przy okazji wymiany oleju sprawdziliśmy z mechanikiem co to może być i komputer pokazał następujący błąd: B21DF71 - Zakłócenie funkcji przekaznika 'odłączenie akumulatora rozruchowego. Nastawnik jest zablokowany'. Czy ktoś z Was wie co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc.
10
Silnik i osprzęt silnika / Odp: W212 2.2 wyciek oleju z silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 19 Lutego 2024, 17:04 11s »
Jak połowa oleju wyleciała to grubo. Widać chociaż skąd pociekło?
Strony: 1 2 3 ... 10
Żarówki LED do samochodu
AdBlock