Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Golsar dnia Dzisiaj o 16:46:13 »
Dzięki za szybką odpowiedź. A czy taki reset kompa można zrobić z poziomu menu auta czy trzeba się podpinać komputerem zewnętrznym?
2
Hamulce / Odp: Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 16:05:02 »
nie, jakkolwiek zaleznie od modelu mozesz zresetowac komputer  i wtedy  da Ci precyzyjniesze ostrzezenie kiedy beda wymagaly nastepnej wymiany.
3
Hamulce / Wymiana klocków przód i tył.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Golsar dnia Dzisiaj o 15:49:05 »
Witam wszystkich grypowiczów. Mam do Was  pytanie dotyczące wymiany klocków i tarcz w modelu W212 E250 CDI. Oglądałem filmik z wymiany ale chciałbym potwierdzić jedną rzecz: czy  nie ma konieczności podpinania komputera do wymiany klocków tak jak to było w W211 przy systemie SBC? 
4
Elektronika / Odp: 350cdi ciezko opala po nocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 15:09:14 »
-masz auto z regeneracyjnym ladowaniem, czy starszy model?
-ile km na szczotkach alternatora?
-jakie jest napiecie na klemach?
Jak akumulator kreci silnik, to znaczy ze ciagle dziala.
Z tego co piszesz moze byc niedoladowany.
5
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wymiana napinacza rozrządu OM651
« Ostatnia wiadomość wysłana przez scareface dnia Dzisiaj o 12:31:25 »


Stary jest z tym niebieskim nalotem na gwincie. Różnią się troszkę wyglądem, dziurkami, ich wielkością i miejscem położenia
6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wymiana napinacza rozrządu OM651
« Ostatnia wiadomość wysłana przez scareface dnia Dzisiaj o 12:27:08 »
Ja wymieniłem napinacz w domu. Trzeba ściągnąć puszkę z filtrem i przy ścianie grodziowej będzie widoczna śruba na klucz 26 albo inny, już nie pamiętam. Wykrecilem go normlnie. Kupiłem w ASO nowy (400 zł) jakoś tak. Jak przyszedłem do domu okazało się że nowy jest inny niz mój stary. Zadzwoniłem do ASO a oni powiedzieli mi że od mojego było jeszcze 6 innych napinacz i ten mój jest tym aktualnym. Potem go normalnie wkrecasz tylko nie pamiętam jakim momentem ma być dokrecony. Po odpaleniu silnika przez kilka sekund słychać  bardzo głośno łańcuch bo trzeba czekać aż się napinacz napelni olejem. Wymiana bajecznie prosta
7
Elektronika / Odp: 350cdi ciezko opala po nocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remi dnia Dzisiaj o 10:48:23 »
Tak jak pisał Magicd. Jeśli akumulator ma po nocy 10.8 V to ewidentnie jest do wymiany. Potencjalnie możesz mieć jakąś bardzo dużą upływność, ale sądzę, że to akumulator po tym co napisałeś. Prosta sprawa naładować i pojechać na test akumulatora dla absolutnej pewności...

8
Elektronika / Odp: 350cdi ciezko opala po nocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Magicd dnia Dzisiaj o 10:38:47 »
Akumulator w aucie które ciągle jeździ rano powinien mieć jakieś 12.4-12.6V po przekręceniu kluczyka (bez grzania świec).
Skoro u ciebie tak nisko napięcie spada to:
1) akumulator wyzionął ducha
2) akumulator się źle ładuje (sprawdź napięcie w instalacji jak silnik pracuje), możesz też naładować akumulator prostownikiem w nocy
3) masz uszkodzony któryś przekaźnik który nie wyłącza jakiegoś obwodu na noc (uciekający prąd)

Jeśli np. naładujesz prostownikiem akumulator w noc z piątku na sobotę a w niedziele rano będziesz miał takie niskie napięcie to zostaje awaria akumulatora lub upływ prądu (wykluczysz awarie układu ładowania).

Jeśli masz zapasowy (sprawny) akumulator to wymień - wtedy wykluczysz ewentualnie awarie akumulatora.
9
Elektronika / 350cdi ciezko opala po nocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez swiss dnia Dzisiaj o 10:05:49 »
cześć,
a wiec walczę z ciężkim odpaleniem samochodu po nocy. odpala ale muszę kręcić ze 3-4 sekundy po czym odpala jakby to robił ostatkiem sil. Wraz ze spadkiem temperatury dłużej trzeba kręcić.
Wszelkie pomiary napięcia robiłem przez gniazdo OBD
Akumulator zaraz po nocce ma 10.8V na mierniku (stacyjka w pozycji 2). W trakcie rozruchu spada do 8.5V.
Naładowałem akumulator cala noc, po nocy na mierniku 11.2 i w trakcie rozruchu spada do 8.5V.
Podmieniłem akumulator, niestety na mniejszy i nie najnowszy i mam podobne wartości.

Sprawdzilem czy sie paliwo nie cofa - nie cofa, pompka pompuje w baku.
Sprawdzilem oporowosc na swiecach, wartosc ksiazkowa 0.3 om.
Sprawdzilem czy zasilanie idzie do świec, idzie.
Sprawdzalem alternator laduje mi caly czas w zaresie 14-15V
Kontrolka od swiec pali sie przez 2 sek. ponowne podgrzewanie nie wplywa na rozruch.

Dodam ze czasami mi swiatla na descre rozdzielczej przygasaja jak jade. Wiem ze sa spadki w ladowaniu akululatora np gdy jade z gorki i ladowanie spada wtedy do 11V. ale to bardzo rzadko sie dzieje.
Wydaje mi sie ze to aku, co sadzicie?









10
Sprzedam / Odp: Sprzedam W212 E350 CDI Coupe Avantgarde
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jami dnia 24 Marzec 2019, 19:23 49s »
W związku z tym , że chcę sprzedać , a nie sprzedawać , zmiana ceny na bardziej przystępną :-) .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Strony: 1 2 3 ... 10
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!