- #1 wysłana przez donvito dnia 08 Maja 2024, 18:03 39s
-
Witam wszystkich, stałem się właśnie szczęśliwym posiadaczem E250 CDI (204 PS) T-Modell 4Matic, w wersji Avantgarde po liftingu, z 2013 roku. Bajeczka
- #2 wysłana przez sewan dnia 08 Maja 2024, 13:19 06s
-
Nie ma czegoś takiego jak "oryginalny" olej. Mercedes nie produkuje olejów. Firmuje tylko oleje od Shella albo Fuchsa. Febi olejów też nie produkuje, a kupuje gdzie jest taniej i pakuje w swoje pudełka. Ważne, że olej spełnia normy/wymagania producenta i tyle.
- #3 wysłana przez szybki89 dnia 08 Maja 2024, 13:09 44s
-
W przypadku skrzyni biegów 722.902, zarówno oryginalne jak i markowe zamienniki, takie jak Febi, będą na równi dobre, jednak zawsze warto sprawdzić specyfikacje i zalecenia producenta. Różnica w cenie pomiędzy oryginałem a zamiennikami jest znaczna, ale zamienniki często oferują dobrą jakość - zresztą ceny bez problemu możesz sobie sprawdzić, chociażby tutaj https://www.iparts.pl/dodatkowa-oferta/oleje-i-plyny,oleje-do-skrzyn-biegow,65-54.html Co do oleju silnikowego, norma 229.52 jest specjalnie dostosowana do nowszych wymagań silników w tym redukcji popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, co różni ją od normy 229.51.
- #4 wysłana przez Lukbet dnia 08 Maja 2024, 02:40 20s
-
Dzięki za podpowiedź. Rzeczywiście trochę już szukam WIS. Nie spodziewałem sie ze to taki problem ale ogarnę.
- #5 wysłana przez taximerc dnia 06 Maja 2024, 20:02 30s
-
P0240 czujnik ciśnienia doładowania dla sprężarki o niskim ciśnieniu w212 blutec 220 Co to może być miał ktoś taki błąd
- #6 wysłana przez dom31 dnia 06 Maja 2024, 11:53 12s
-
Preferuję lekki naciąg, a i tak dzisiaj zauważyłem przy lekko skręconych kołach, że zostało niewiele miejsca miedzy nadkolem, a oponą. Jestem ciekaw czy nie będzie lekkiej obcierki jak auto pójdzie w dół. Co do samych opon to jest bez porównania do moich poprzednich opon Kleber Quadraxer 2 225/45R18, których używałem przez ostatnie dwa lata. Jednak opony letnie w porównaniu do całorocznych biją je na głowę pod każdym względem.Yokohamy są niesamowicie przyczepne do drogi w wysokich temperaturach i dobrze trzymają auto przyklejone do drogi.
- #7 wysłana przez 0okm dnia 06 Maja 2024, 11:29 44s
-
Dlaczego ten rozmiar? Powinny być 245/35R19 przy tej szerokości felgi.
- #8 wysłana przez vyvyan dnia 06 Maja 2024, 09:50 34s
-
Instrukcje warsztatowe to w WIS.Xentry do diagnostyki i kasowania błędów, poszukiwania uszkodzeń. Ma procedury serwisowe i funkcje testowe - kompletna diagnostyka bez kodowania wariantowego - to już w np. Vediamo.WIS - tak jak wszyscy znajdziesz w internecie. Trzeba się naszukać ale to tylko wartość dodana, podczas poszukiwań sporo się nauczysz, jeżeli naprawde tego chcesz
- #9 wysłana przez Lukbet dnia 05 Maja 2024, 22:21 42s
-
Dzięki. To trochę rozjaśnia. Byłbyś w stanie podpowiedzieć skąd wziąć WIS? Gdzieś się doczytałem, że właśnie ASRA zawiera w sobie instrukcje warsztatowe. czy to prawda? Jeszcze pytanie do Xentry. Czy to ma tylko funkcję komunikacji ze sterownikami? czy również zawiera jakieś funkcje testowe lub procedury serwisowe ? Z góry dziękuję, pozdrawiam.
- #10 wysłana przez mavic dnia 05 Maja 2024, 14:44 03s
-
Mam problem z hakiem. Wysunął się i już tak został. Na wyświetlaczu "sprawdź blokadę haka..." problem w tym, że nie ma żadnej blokady ponieważ jest to w pełni elektryczny hak. Wygląda tak jak na załączonym zdjęciu. Czy ktoś miał taki problem? Gdzieś czytałem, że są tam krańcówki lubiące się popsuć. Błędów w Xentry nie widać ale widać, że hak myśli, że jest schowany a fizycznie jest wysunięty. Na przełączniku od haka lampka miga na czerwono. Po jego przełączeniu słychać jakieś cykanie w haku i nic więcej się nie dzieje. Bezpieczniki są ok.
Strony: