Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jary dnia Dzisiaj o 12:13:37 »
e400 oznaczenie M276
2
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szakq123 dnia Dzisiaj o 11:24:19 »
wtryski do niego są jakoś w miarę udane? Ile za sztukę mogą kosztować?
3
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driv3r dnia Dzisiaj o 11:05:58 »
CGI w 3.5 jest już w przedlifcie, wydaje mi się, że w 212 zwykły wtrysk w tym silniku to będzie rodzynek.
4
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szakq123 dnia Dzisiaj o 09:59:47 »
Dziękuję za informację:
1. E400 to jakie jest oznaczenie silnika? To nie jest biturbo trzylitrowe? Wolałbym wolnossaka... Poza tym on chyba po lifcie dopiero był? Raczej przedliftowego bym szukał
2. CGI będzie na wtrysku bezpośrednio tak? Czy to jest tak, że on jest dopiero w polifcie, a przed był 272KM z pośrednim wtryskiem?
5
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driv3r dnia Dzisiaj o 08:34:30 »
5.5L M273 w W212 to dobry wybór.
Nawet 3.5 M272 jest ok, są tam dwie wersje zwykła i CGI. 272 i 292 KM.
Powinno starczyć na weekendy.
6
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jary dnia Dzisiaj o 05:50:15 »
wez sobie 400 (333 konie)
mam taki tylko w coupe i sobie chwale
7
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szakq123 dnia 16 Październik 2018, 19:12 03s »
Przegladalem oferty w DE i jest co najmniej 5 ladnych sztuk, a ogolnie okolo 50. Odnosnie kosztow to wlasnie stad tez ten temat, bo tarcze, klocki, olej, paliwo i opony przy moich przebiegach 10k rocznie i tak beda akceptowalne i co najwazniejsze latwo policzalne i przewidywalne. Bardziej mi chodzi o porade typu nie bierz silnika M273 bo pada nie wiadomo kiedy rozrzad za 15tys pln albo pada co 50tys cos tam w airmatiku za 10tys. Z tego co czytalem na stronach to wyglada na to ze airmatic to koszt max 5tys, czesto polowe tego jesli tylo miechy do regeneracji czy sam kompresor. Rozrzad nie czytalem o problemach w rocznikach po 2009 z tym silnikiem, do 2006 ponoc wycieraly sie zeby na ktoryms wałku. Tyle wiem mniej wiecej. Poza standardowa ekploatacja nie chcialbym awarii za ponad 5tys czesciej niz raz w roku co przy zakupie zdrowego i sprawdzonego egzemplarza mam nadzieje jest i tak znacznie na wyrost?
8
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Jak wyjąć i włożyć nowy znaczek mercedesa na maske
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robinx dnia 16 Październik 2018, 18:28 52s »
Wlasnie naciskając delikatnie i na zmianę te bolce możesz wypchnąć do góry gwiazdkę😀
9
Kupujemy Mercedesa W212 / Jak wyjąć i włożyć nowy znaczek mercedesa na maske
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jary dnia 16 Październik 2018, 17:51 35s »
Jak wyjąć i włożyć nowy znaczek mercedesa na maske, ten okrągły ? jak podniosłem maske są tam 2 bolce
10
Kupujemy Mercedesa W212 / Odp: Sedan na krótkie dynamiczne jazdy + wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 16 Październik 2018, 13:07 18s »
Jeśli nie przerażają Cię koszty eksploatacji, dostępność (mało) i historia (prawie wszystkie ze stanów) to polecałbym V8. Bedzie mniej problematyczny niż V6.
Strony: 1 2 3 ... 10
Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!