Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Chłodnica oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krisu1977 dnia Dzisiaj o 17:06:48 »
ale gdyby gubiło ciśnienie to wiązało by się to z dużym ubytkiem olej to ciecz prawa fizyki są nie do oszukania
2
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Airmatic zbiornik
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia Dzisiaj o 14:54:03 »
Mam doswiadczenie z airmatic na W211 i nie wiem czy W212 ma cos zmienione, ale zbiornik rezerwowy jest w lini ze sprezarka, wiec czestsze zalaczanie sprezarki oznacza wyciek powietrza.
SD nie pokaze bledow dopoki sprezarka nie zacznie pracowac dosc dlugo aby podniesc auto.
Jak mozesz to podlacz SD i sprawdz spadek cisnienia po godz .
Dobry system bedzie mial cisnienie nastepnego ranka.
3
Skrzynia biegów / Odp: Check Engine - Tryb Awaryjny - Obroty
« Ostatnia wiadomość wysłana przez terlik87 dnia Dzisiaj o 11:36:49 »
Dziękuję za odpowiedzi. Nie jeszcze nic nie zrobiłem. Dopiero dziś (Niedziela) kolega przyjedzie z komputerem i może uda się sczytać błędy. Wtedy je tutaj koło 20 napiszę.

Szanowny kolego "NOC" prawdopodobnie tak mi przez kogoś błędna informacja w głowie utkwiła. Przepraszam.

Czy będę mógł do Ciebie odstawić samochód jak już będę znał błędy ? Mam Assistant w PZU więc na lawecie mogę do was auto przywieźć. Auto aktualnie stoi w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej.
4
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Chłodnica oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gajduss dnia Dzisiaj o 11:08:12 »
Dokładnie o tym wiem, lecz chodziło mi tylko czy z takim poceniem sie można normalnie jeździć. Serwis trochę mnie nastraszył że czasami może zgubić ciśnienie. Tyle w temacie.
5
Układ kierowniczy i zawieszenie / Airmatic zbiornik
« Ostatnia wiadomość wysłana przez looxim dnia Dzisiaj o 11:07:01 »
Witam.
Od około miesiąca mam problem (teoretycznie) z airmatic. Mianowicie zawieszenie przestało korzystać ze zbiornika wyrównawczego. Tzn. każde podniesienie, czy wypoziomowanie odbywa się za pomocą kompresora (wcześniej kompresor załączał się co 2 - 3 poziomowania, a auto poziomowało się jeszcze przed odpaleniem - po otwarciu drzwi - używało powietrza ze zbiornika). SD nie pokazuje żadnych problemów. Ciśnienia są ok.
O co może chodzić?
6
Silnik i osprzęt silnika / Plan serwisowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kropek360 dnia Dzisiaj o 00:07:43 »
Czy ma ktoś dostęp do kompletnych planów serwisowych? Posiadam auto z 2013 roku i kolejny serwis, to serwis B9. Co powinno być przy tym serwisie zrobione? W Mercedes Benz powiedziano mi, że na pewno wymiana oleju w skrzyni biegów. Koszt w Niemczech, to 1400 Euro. Jest szansa, że w Polsce zrobię to taniej?
7
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF - wypalanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kropek360 dnia 19 Sierpień 2017, 23:48 39s »
Witam,
Stosunkowo niedawno kupiłem E300 CDI Bluetec 231 PS z 2013 roku. Czy w tym silniku jest również filtr DPF? W przestrzeni bagażnika pod podłogą mam wlew Ad-Blue. Auto ma 114000 tysięcy nalotu.
Dziękuję za konkretne odpowiedzi i pozdrawiam.
8
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Chłodnica oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Sierpień 2017, 22:11 54s »
W jakim Ty swiecie zyjesz?
Znajdziesz mechanika ktory powie Ci ze nie musisz u niego pieniedzy zostawic?
9
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Chłodnica oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gajduss dnia 19 Sierpień 2017, 21:29 38s »
Właśnie serwis twierdzi inaczej. Ale to serwis....  U mnie żadnych plam itp nie widać. Podobno miarka oleju nie ma z tym nic wspólnego. Pytam ponieważ serwis stanowczo radzi naprawę.
10
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Chłodnica oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Sierpień 2017, 21:20 04s »
Jak zgasisz silnik to nie ma cisniena oleju. Koniec kropka.
Mnie ta robota "ominela" na Mercedes-Benz, ale robilem podobna na Ford.
Sama chlodnica dziecinnie prosta do wyjecia, ale dostep do niej to wiele godzin demontazu.
Ponoc mozna wymienic same uszczelki, ale przy porownaniu kosztu robocizny cala nowa chlodnica wydaje sie tania.
Silnika nie zatrzesz jak bedziesz dolewac oleju, i nie slyszalem aby uszczelki polecialy katastroficznie.
Wielu wlascicieli dolewa oleju przez lata, ale z czasem parkowanie 2 przecznice przed domem znajomych aby uniknac obciachu moze sie znudzic.
Strony: 1 2 3 ... 10