Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / NOx - check engine
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dab dnia 08 Listopada 2024, 13:51 17s »
Witam,
czy ktos walczyl z tematem bledu - awaria sondy NOx?
konkretnie chodzi mi o silnik benzynowy (z jedna sonda) 2.0 211KM 2016r
Moje macie jakies polecane zamienniki? Moze czyszczenie czujnika pomoglo? Moze wyprogramowal ktos i poleca te metode?
2
Sprzedam / Sprzedam dystanse Dystom 20mm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 07 Listopada 2024, 16:02 07s »
Sprzedam 2 dystanse Dystom 66,5 20mm 5x112, dystanse plus 10 śrub.
Cena 279 + przesyłka 16PLN przedpłata.
3
Sprzedam / Sprzedam moduł kamery cofania A2128270006
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 07 Listopada 2024, 16:00 14s »
Sprzedam moduł kamery cofania.
Używany, sprawny
A2128270006
Cena 150PLN + wysyłka około 16PLN
4
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje na wolnych obrotach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 07 Listopada 2024, 15:57 25s »
Niestety jakość produktów FEBI jest mierna jeśli chodzi o model W212. Przyznam szczerze, że sewan miał racje co do wahaczy FEBI i u mnie już po około 10 tysiącach kilometrów są do wymiany, poduszki silnika i skrzyni też założyłem FEBI, ale nie czuć jeszcze po nich zużycia, pytanie tylko na ile...
5
Oświetlenie / Brak światła przedniego parkingowego - LIFT
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jozef dnia 07 Listopada 2024, 14:12 43s »
Witam, Panowie potrzebuje pomocy :)  Dziś rano dostałem komunikat - Lewe przednie światło parkingowe - no i faktycznie wychodzę i lewego światła pozycyjnego nie ma - Lampa A2128209259 czyli ta "uboga". Czy ja tu mogę wymienić żarówkę ? Jeżeli tak to jak się do niej dostać bo po odkręceniu zakrętki lampy, wyciągnąłem żarówkę jaką tam na dole widziałem ale to żarówka kierunkowskazu. Czy te światło pozycyjne da się wymienić czy to LEDY tak jak z lampie tylnej i jest to "niewymienialne" ?
Załączam jaki to rodzaj lampy
6
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje na wolnych obrotach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jozef dnia 07 Listopada 2024, 14:08 29s »
No i problem rozwiązany, faktycznie okazało się, że poduszki FEBI to jakieś nieporozumienie... Oryginalne poduszki założone i całe drgania zniknęły. Nie sądziłem, że to wina poduszek bo po wymianie starych zużytych na te FEBI nie było kompletnie żadnej różnicy. Więc szukaliśmy problemu gdzieś indziej, dobrze, że się nie zabrałem za remont tej skrzyni biegów ... :)  
Także na przyszłość dla forumowiczów, jeżeli poduchy do wymiany to TYLKO Oryginały, nic innego.

 
7
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: SWAP z m272 na inny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ddav dnia 07 Listopada 2024, 00:25 03s »
Rozumiem. Mam nowe informacje moze komus i Tobie sie przydadza odnosnie 4m do swapu.

-Dzwon 7G RWD pasuje do 112/113 272/273 - to juz wiemy
ale nie 4matic - jest spłaszczony na boku aby wał pasował.

-przerabianie sanek... ale znowu temat 4matic - dla RWD nie ma problemu, dokładnie tak Brabus tam wkładał V12
ale to 4matic... i ten wózek jest inny

-wał nie przejdzie raczej przy podłodze - inne kąty.
pasowanie do pólosi - kąty.

-M113 jeździ na sprzegle dużym - 3 tarczowym , M272 jeżdzi na sprzęgle małym - 2 tarczowym
nie ma problemu przykręcić sprzęgła 2 tarczowego do M113, tylko że M113 je rozdupi przy jednym dobrym ruszeniu z pod świateł.

Jeszcze dowiedzialem sie ze jest inna opcja a mianowicie

-skrzynia z M273/8 4matic ona ma poprawny dzwon , jest na duże sprzegło i jest podcieta. Wtedy i tak wały do zmiany/przerobienia. Kasa porownywalna jak do tego adaptera co pisalem wyzej. Dlatego ten adapter jest tak potrzebny..
8
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: AMG menu w liczniku a typ wyświetlanych danych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dvjcodec dnia 06 Listopada 2024, 17:05 53s »
Bieg aktualny też jest u mnie.
9
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: AMG menu w liczniku a typ wyświetlanych danych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ddav dnia 06 Listopada 2024, 16:17 36s »
Z parametrów to chyba tylko to da się z niczym więcej się nie spotkałem nawet w typowo amg mają tylko temp. oleju oraz płynu. Ja mam jeszcze jak na łopatkach jeżdżę pokazany który jest bieg wrzucony oraz S/E.
10
Nasze Mercedesy W212 / Odp: E250CGI - dużo modyfikacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dom31 dnia 06 Listopada 2024, 13:00 29s »
W październiku auto przejechało ponad 300000 kilometrów.
Samochód posiadam od przebiegu około 171000 kilometrów i od tego czasu najpoważniejsze awarie, które mnie spotkały to:
- zardzewiałe i popękane sanki tylne - przebieg 233000km,
- profilaktyczna wymiana rozrządu (w moim egzemplarzu nie był mocno rozciągnięty i nie dawał znaków dźwiękowych) - przebieg 241558km,
- przeciekająca uszczelka olejowa turbiny - przebieg 241558km,
- przeciekająca podstawa filtra oleju - przebieg około 270000km,
- zużyte rolki na bloku silnika - przebieg około 270000km,
- uszkodzony termostat - przebieg około 270000km,
- przeciekająca uszczelka pokrywy zaworów - przebieg około 270000km.

Obecnie przy mocnym przyspieszaniu dostaję Check Engine z kodem P0002 i objaw pada na pompę paliwa wysokiego ciśnienia (HPFP), która będzie wymieniona w następnym tygodniu. Przy mocniejszym przyspieszaniu słychać też dziwne stuki z okolic silnika tak jak na filmach na YouTubie, gdzie ludzie pokazują, że taki dźwięk wydaje właśnie taka uszkodzona pompa paliwa.

Olej w aucie wymieniam teraz co 8000 kilometrów z dodatkiem Cera-Tec.
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock