Autor Wątek: Demontaż konsoli centralnej  (Przeczytany 6463 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline W212

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 527
  • Pomógł +7/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDB1232431017311
    • Zobacz profil
  • Samochód: C123 230
Demontaż konsoli centralnej
« dnia: 08 Październik 2013, 11:19 38s »
Demontaż konsoli centralnej w W204/W212

Zanim zaczniesz, krok 8 jest najważniejszy. Jeśli zerwiesz kabel trzeba będzie dostać nowy przełącznik i to prawdopodobnie będzie kosztować setki złotych. Postępuj uważnie.

Narzędzia:
Torx T20 śrubokręt i plastikowe łopatki

Instrukcja:
1 - Wyciągnij uchwyt na monety w konsoli środkowej i usuń śrubę pod nim.

2 - Pociągnij delikatnie zaczynając od przodu, aby usunąć cienką plastikową osłonę, która jest umiejscowiona wokół uchwytów na kubki i kontroli stereo ****. Ta część po prostu się wciska i wyciska. Zdjęcie spodu tej części:



3 - Usuń skórzaną osłonę wokół drążka zmiany biegów, wypychając ją od prawej do lewej strony, tam gdzie gdzie skóra łączy się z tym srebrną ramką. To powinno być bardzo proste do zrobienia ręcznie.

4 - Usuń srebrną ramkę wokół drążka zmiany biegów. Można to zrobić poprzez wstawienie plastikowej szpatułki lub wykorzystać specjalne narzędzie do usuwania delikatnych paneli bez podrapania. Ten fragment zawiera klipsy z boku i mogą być one zwolnione przez naciśnięcie z zewnątrz po obu stronach. Można również zrobić to trzymając od wewnątrz i pociągać w kierunku środka, a następnie w górę. Po odczepieniu usunąć całkowicie i przesunąć **** aby nie przeszkadzało.



5 - Zdemontuj drewnianą ramkę dookoła drążka zmiany biegów. Tak samo jak wcześniej użyj narzędzia do plastików aby wypchnąć z czarnego plastiku na zewnątrz i pociągnij ją z przodu.  Przód wyskoczy pierwszy potem całość przesunie się do przodu i wyjdzie.  Kiedy zostanie wysunięty usuń go całkowicie z **** żeby całkowicie go wydostać.  Ta część może zadrapać twoją ramkę jeśli ją zostawisz przy uchwytach przełączających. Teraz pokażą się 3 śrubki z przodu podłokietnika. jedna trzyma przełącznik a pozostałe podłokietnik.
 
 6 - Zdemontuj tylny nadmuch. Po prostu pociągnij prosto do góry.  Musisz szarpać dość mocno i użyć sporej siły żeby go wydostać, ale po wyciąganiu go dwukrotnie nie mogłem odkryć innego lepszego sposobu na to - wygląda na to że tak ma być to właśnie zdejmowane. Po prostu wymaga brutalnej siły. Dzięki temu dostaniesz się do kolejnych 2 śrub które trzymają podłokietnik na miejscu.
 (zdjęcie góry tej części po demontażu)


7 - Usuń 5 śrub które trzymają konsolę środkową. Dwie z tyłu, trzy z przodu - włączając tę która trzyma przełącznik na miejscu.




8 - BARDZO WAŻNE.  Upewnij się że odłączyłeś przełącznik i wsunąłeś kabel w dół, aby można było wyciągnąć przełącznik bez przerwania 4 kabli.  Biała złączka która jest po lewej stronie jest widoczna na tym zdjęciu jak i szara (wygląda jak 1 szeroki i cienki kabel) które są przyłączone do przełącznika.  Możesz odłączyć i wepchnąć bliżej przełącznika w przypadku ewentualnego wyciągania przełącznika.


9 - Jesteś teraz gotów do wyciągania podłokietnika.  Popchnij go z każdej strony i szarpnij do góry. Możesz zobaczyć klipsy na których się trzyma na poprzednich zdjęciach. Nie musisz nic tam wciskać żeby je poodginać, naciskając i pociągając używając siły z powodzeniem jesteś wtedy w stanie to wyszarpać z auta.

10 - konsola środkowa jest wyciągnięta, montaż w odwrotnej kolejności
« Ostatnia zmiana: 12 Październik 2013, 13:30 22s wysłana przez W212 »

Offline dave

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Cabrio 2010
Odp: Demontaż konsoli centralnej
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Maj 2014, 00:11 58s »
Dziękuję ;) Genialna instrukcja !!! Pozdrawiam.

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!