Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez W212 dnia 08 Oct 2013
  • Demontaż konsoli centralnej w W204/W212

    Zanim zaczniesz, krok 8 jest najważniejszy. Jeśli zerwiesz kabel trzeba będzie dostać nowy przełącznik i to prawdopodobnie będzie kosztować setki złotych. Postępuj uważnie.

    Narzędzia:
    Torx T20 śrubokręt i plastikowe łopatki

    Instrukcja:
    1 - Wyciągnij uchwyt na monety w konsoli środkowej i usuń śrubę pod nim.

    2 - Pociągnij delikatnie zaczynając od przodu, aby usunąć cienką plastikową osłonę, która jest umiejscowiona wokół uchwytów na kubki i kontroli stereo ****. Ta część po prostu się wciska i wyciska. Zdjęcie spodu tej części:



    3 - Usuń skórzaną osłonę wokół drążka zmiany biegów, wypychając ją od prawej do lewej strony, tam gdzie gdzie skóra łączy się z tym srebrną ramką. To powinno być bardzo proste do zrobienia ręcznie.

    4 - Usuń srebrną ramkę wokół drążka zmiany biegów. Można to zrobić poprzez wstawienie plastikowej szpatułki lub wykorzystać specjalne narzędzie do usuwania delikatnych paneli bez podrapania. Ten fragment zawiera klipsy z boku i mogą być one zwolnione przez naciśnięcie z zewnątrz po obu stronach. Można również zrobić to trzymając od wewnątrz i pociągać w kierunku środka, a następnie w górę. Po odczepieniu usunąć całkowicie i przesunąć **** aby nie przeszkadzało.



    5 - Zdemontuj drewnianą ramkę dookoła drążka zmiany biegów. Tak samo jak wcześniej użyj narzędzia do plastików aby wypchnąć z czarnego plastiku na zewnątrz i pociągnij ją z przodu.  Przód wyskoczy pierwszy potem całość przesunie się do przodu i wyjdzie.  Kiedy zostanie wysunięty usuń go całkowicie z **** żeby całkowicie go wydostać.  Ta część może zadrapać twoją ramkę jeśli ją zostawisz przy uchwytach przełączających. Teraz pokażą się 3 śrubki z przodu podłokietnika. jedna trzyma przełącznik a pozostałe podłokietnik.
     
     6 - Zdemontuj tylny nadmuch. Po prostu pociągnij prosto do góry.  Musisz szarpać dość mocno i użyć sporej siły żeby go wydostać, ale po wyciąganiu go dwukrotnie nie mogłem odkryć innego lepszego sposobu na to - wygląda na to że tak ma być to właśnie zdejmowane. Po prostu wymaga brutalnej siły. Dzięki temu dostaniesz się do kolejnych 2 śrub które trzymają podłokietnik na miejscu.
     (zdjęcie góry tej części po demontażu)


    7 - Usuń 5 śrub które trzymają konsolę środkową. Dwie z tyłu, trzy z przodu - włączając tę która trzyma przełącznik na miejscu.




    8 - BARDZO WAŻNE.  Upewnij się że odłączyłeś przełącznik i wsunąłeś kabel w dół, aby można było wyciągnąć przełącznik bez przerwania 4 kabli.  Biała złączka która jest po lewej stronie jest widoczna na tym zdjęciu jak i szara (wygląda jak 1 szeroki i cienki kabel) które są przyłączone do przełącznika.  Możesz odłączyć i wepchnąć bliżej przełącznika w przypadku ewentualnego wyciągania przełącznika.


    9 - Jesteś teraz gotów do wyciągania podłokietnika.  Popchnij go z każdej strony i szarpnij do góry. Możesz zobaczyć klipsy na których się trzyma na poprzednich zdjęciach. Nie musisz nic tam wciskać żeby je poodginać, naciskając i pociągając używając siły z powodzeniem jesteś wtedy w stanie to wyszarpać z auta.

    10 - konsola środkowa jest wyciągnięta, montaż w odwrotnej kolejności
  • #2 wysłana przez dave dnia 14 May 2014
  • Dziękuję ;)  Genialna instrukcja !!! Pozdrawiam.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu