Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez garwi dnia 15 Apr 2014
  • Witam Panowie mam w212 z 2012r przebieg śmieszny 24tyś .Jednak jedna rzecz mnie nie pokoi może jest to normalne przy CGI (wcześniej miałem inne silniki Mercedes-Benz 2,2CDI w W211 , 3.2 w W163, 1.8 w W202, 2.0 Kompressor w W209) że jak ruszam szczególnie jak jest zimny to silnik ma odgłos jak by trochę diesel (taki trochę stukowy ) nie wiem czy dobrze porównałem , jak się nagrzeje jest to mniej słychać ale przy niskich obrotach jak się dodaje gazu to takie trochę prawie tylko znacznie ciszej jak diesel. Na wysokich obrotach tak już nie słychać.
    Auto jeszcze na gwarancji ale nie chce sytuacji że powiedzą mi że tak jest jak np nie jest. Auto posiadam od miesiąca zrobiłem 2 tyś km i wszytko wydaje się ok dźwięk  benzyny nie jest taki jak np w starym 1.8 Mercedes-Benz nie cgi nie wiem czy ktoś zrozumiał mój tok myślenia i o co mi chodzi ale mam wrażenie że silnik nie jest taki aksamitny ,może tak jest przy bezpośrednim wtrysku benzyny.
  • #2 wysłana przez benzik dnia 16 Apr 2014
  • Wg mnie jest to normalna praca tego silnika. U mnie jest tak samo. Mialem w203 200 kompressor i praktycznie na wolnych obrotach był bardzo podobny odgłos,z reszta musi byc bo to te same motory tyle ze CGI ma bezposredni wtrysk i turbo zamiast kompresora.
  • #3 wysłana przez W212 dnia 17 Apr 2014
  • A co tankowałeś ostatnio? PB98 czy PB95?
  • #4 wysłana przez michu78 dnia 17 Apr 2014
  • A dla tego motoru jest to, aż tak ważne ?
  • #5 wysłana przez W212 dnia 17 Apr 2014
  • Do aut z czujnikiem spalania stukowego zalecane jest paliwo o wyższej liczbie oktanowej, wtedy silnik chodzi równiej i bez niespodzianek.
  • #6 wysłana przez benzik dnia 17 Apr 2014
  • Ja leje tylko 98, na rozgrzanym motorze jak sie wsłuchasz to jest taki klekocik jak w cdi :) , taki urok tego silniczka ,ale mialem tak samo w 203 takze nie przejmowac sie tym no chyba ze u kolegi klekocze bardzo mocno...
  • #7 wysłana przez michu78 dnia 17 Apr 2014
  • no Panowie u mnie nie stuka nic - praktycznie auta nie słychać
  • #8 wysłana przez W212 dnia 18 Apr 2014
  • Nigdy nie miałem 203 w kompressorze co prawda ale wiem od znajomych że ich auta z tymi silnikami jeździły najlepiej i bezproblemowo na PB98
  • #9 wysłana przez KGB dnia 28 Apr 2014
  • U mnie na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu obroty są koło 1.5 i też ma taki delikatny stukot, ale później tego nie ma. Taki urok tego silnika, że delikatnie stuka głośniej przy odpaleniu.
  • #10 wysłana przez garwi dnia 07 May 2014
  • Byłem w ASO bo auto na gwar. i powiedzieli mi że w CGI lekki stukot przy niskich obrotach to norma szczególnie na zimnym silniku.
  • #11 wysłana przez leszkwil dnia 19 Sep 2014
  • W moim w204 c180 1.8 cgi też występuje ten dźwięk diesla szczególnie przy zimnyn silniku. Po rozgrzaniu jest ciszej. Zjawiskomto występuje przy przyspieszaniu i większym obciążeniu silnika. Zauważyłem że ten stukot występuje w zakresiem 1800 do 2000 obr/min. Mam nadzieję że to normalne.
  • #12 wysłana przez garwi dnia 19 Sep 2014
  • Jest to normalna praca CGI. Bezpośredni wtrysk paliwa.
    Dla porównania w serwisie jak zgłaszałem na gwarancji te problem dali mi na dzień inna w212 cgi tylko że 200 i było to samo. To już nie jest ten aksamitny dźwięk benzyny co kiedyś :) .
    Natomiast co sądzicie o  skrzyni w tych autach ? Uważam że w mieście zmiany biegów są odczuwalny szczególnie jak jeździ się w korkach i co chwile się mieli kolejny bieg. Czasami potrafi za bardzo zredukować bieg jeżeli wiecie o co mi chodzi.
  • #13 wysłana przez leszkwil dnia 23 Sep 2014
  • No to prawda, trzeba wyczuć kiedy dokonać redukcji na niższy bieg bo w przeciwnym razie trochę szarpnie. Zauważyłem jednak, że jak dokonuję redukcji wg wskazań na wyświetlaczu to zmiana biegów jest płynna. Opisuję wrażenia z jazdy w204 1.8 cgi.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu