Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez jozef dnia 04 Aug 2021
  • Witam, kilka dni temu pojawił się u mnie kolejny problem. Silnik 2.2cdi - 2013r, Jadąc do pracy chciałem przyspieszyć ale odczułem brak mocy, gaz do oporu a auto nie jedzie, po chwili pojawił się check oraz po sprawdzeniu błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania, najpierw spróbowałem sprawdzić wszystkie węże ale nie znalazłem żadnego przetarcia ani zsuniętego węża. Wczoraj jeszcze trochę pogrzebałem, jazda testowa i okazało się, że jak silnik się nagrzeje i dojdzie do optymalnej temperatury to problem znika, auto przyspiesza bez problemu, nie ma żadnego odczuwalnego braku mocy. Podejrzewam zatem, że któryś z czujników temperatury nie spełnia odpowiednio swojej funkcji. Czy macie jakieś pomysły ? ktoś się spotkał z podobnym problemem ?
    Umówiłem się na diagnozę do mechanika ale czas oczekiwania 2 tygodnie...
  • #2 wysłana przez Mieczysław_E200 dnia 07 Jun 2022
  • U mnie przy tym błędzie musiałem wyjąć i umyć czujnik ciśnienia doładowania (0261230440). Po tym zabiegu wszystko chodzi jak należy.
    Pozdrawiam
  • #3 wysłana przez Czechu1991 dnia 01 Feb 2023
  • U mnie ten sam blad. Czy autor rozwiazał problem? Byl problem z czujnikiem?
  • #4 wysłana przez scareface dnia 16 Feb 2023
  • Są dwa czujniki ciśnienia. Ja miałem ten błąd i nie chciało mi się szukać który to bo i tak mój intercooler był już spuchnięty więc stąd mógł być ten problem. Kupiłem nowy intercoller i te dwa czujniki bo jeden jest koło filtra powietrza a drugi przed kolektorem dolotowym. Teraz jest spokój
  • #5 wysłana przez jozef dnia 07 Apr 2023
  • U mnie ten sam blad. Czy autor rozwiazał problem? Byl problem z czujnikiem?

    U mnie problem okazał się banalny, już mi jeden mechanik turbine chciał wyjmować a okazało się, że jeden wężyk od sprężonego powietrza był delikatnie pęknięty. Ciśnienie było za niskie i turbo się włączało, jak silnik troche pochodził i się nagrzał to w tym czasie mimo pęknietego weża tego cisnenia sie "nazbierało" i zaczynał działać normalnie. Wystarczyło uciąć 1cm wężyka i problem rozwiązany ale trzeba było te węże dokładnie sprawdzić
  • #6 wysłana przez bejzi dnia 25 Apr 2023
  • Są dwa czujniki ciśnienia. Ja miałem ten błąd i nie chciało mi się szukać który to bo i tak mój intercooler był już spuchnięty więc stąd mógł być ten problem. Kupiłem nowy intercoller i te dwa czujniki bo jeden jest koło filtra powietrza a drugi przed kolektorem dolotowym. Teraz jest spokój
    Znasz może numery tego drugiego czujnika pod kolektorem?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu