Cześć,
"jak się niektórzy upierali ze to czujnik ciśnienia spalin" rozumiem ze bijesz do mnie , pokaż gdzie się tak upierali że to on, ja napisałem ze błąd P0471 jest od tego czujnika, a nie różnicy ciśnień, napisałem tez:
"reszta błędów które otrzymujesz odnośnie DPF jest następstwem tego iż z powyższymi błędami sterownik nie uruchomi procedury wypalania, więc się zapycha jeżeli jeździsz autem.. ja to tak widzę, ale było by mi najlepiej sprawdzić SD"
- żeby nie było że jestem wróżbita Maciej i nikt się raczej nigdzie nie upierał, czytanie ze zrozumieniem, każdy doradzał porządna diagnozę pod SD, sam zacząłeś wymieniać czujniki, a teraz piszesz ze z nimi wszystko OK, nie ważne, pojeździsz zobaczysz czy będzie dobrze i na ile.
Co do akumulatora, to specjalny czyli w technologii AGM:
Technologia AGM (ang. Absorbent Glass Mat) to rozwiązanie idealne dla nowoczesnych, dużych pojazdów wyposażonych w wiele odbiorników prądu i systemy zarządzania energią, dla samochodów z systemem Start-Stop oraz z systemem hamowania rekuperacyjnego. Zastosowane rozwiązania zapewniają całkowitą szczelność i bezobsługowość akumulatorów wykonanych w tej technologii.