Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Autor Wątek: Błąd P2463 P0263 P0269 tryb awaryjny brak mocy  (Przeczytany 289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline neo226

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 250 CDI
Błąd P2463 P0263 P0269 tryb awaryjny brak mocy
« dnia: 25 Kwiecień 2019, 01:01 45s »
Siema. w święta zapalił mi się akumulator na czerwono. Pomyślałem ze może mu się  pokręciło jak to czasem bywa w Mercedes-Benz po kolejnym uruchomieniu zapalił się znów akumulatorek  .  stwierdziłem brak ładowania i udałem się po świętach do mechanika.  po drodze spadało mi napięcie aż do 5v i silnik zdechł. zmieniłem aktu na nowe i dalej jazda po drodze stracił moc. ujechałem jakieś 8 km do mechanika. wymieniliśmy regulator pach rolki itd. złożyliśmy ładowanie jest. został tylko chęć i brak mocy. podłączyliśmy pod kompan delphi i wyszły błędy P2463- zawartość sadzy w DPF zbyt wysoka, P0263-przyuczenie parametrów dla 1 cylindra posiada usterkę oraz P0269- jw. tylko dla cylindra 3
Przed świętami wypalał dpf  bo inny dźwięk był z silnika wiec przejechałem się po okolicy trzymając ponad 3 tys. obrotów przez ok 15 km
 Jak uruchomię silnik , szybko bieg i ogień to ma moc po chwili znów tryb awaria.. co to może być.. mogły się np. wyhodować wtryski? albo może przez zawalony dpf przechodzi w awaryjny. chce jutro wymontować wytrychy i dać na sprawdzenie tylko czy jest sens? Czy ktoś zna magika od Mercedes-Benz w mojej okolicy? zazwyczaj ogarniam wszystko sam ale tu wyczuwam grubszą aferę.. przepraszam za pismo ale prawa reka gips 

Offline enzo

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 112
  • Pomógł +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E350 CDI 2010r
Odp: Błąd P2463 P0263 P0269 tryb awaryjny brak mocy
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Kwiecień 2019, 09:36 12s »
U mnie jak zabrakło mocy ale auto odpalało jeździło tylko max do 100 km/h i tak jakby nie miało turbiny hehe to okazało się że to czujnik od DPF padł ( montowany gdzieś w okolicach silnika od góry ) silnik ostygł, czujnik wymienił mechanik - całość trwała 2 godziny. Może u Ciebie też to samo ale u mnie komputer od razu pokazała że to ten czujnik co opisałem.

Offline neo226

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 250 CDI
Odp: Błąd P2463 P0263 P0269 tryb awaryjny brak mocy
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Kwiecień 2019, 00:32 08s »
dziś  walka była od 8 rana. na drugim kompie ogarneliśmy że błedne wskazania są czujnika ciśnienia dpf. To szybko do sklepu po nowy czujnik, w sklepie dowiedziałem się, że mój znajomy mechanior miał taki przypadek. Powiedział, że czujnik on miał dobry i niepotrzebnie wymieniał u klienta. zrobił tam tylko adaptacje czegoś tam (sterownika?) DPF. Odszukaliśmy taka opcje w naszym kompie. zaczął wypalać DPF moc wróciła, przejechałem się  po okolicy trzymając 3 tys obrotów i wszystko ok. Kolega enzo dobra diagnozę podał- trochę późno odczytałem ale wielkie dzięki lecą w twoją stronę. Problem rozwiązany.

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!