Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez neo226 dnia 25 Apr 2019
  • Siema. w święta zapalił mi się akumulator na czerwono. Pomyślałem ze może mu się  pokręciło jak to czasem bywa w Mercedes-Benz po kolejnym uruchomieniu zapalił się znów akumulatorek  .  stwierdziłem brak ładowania i udałem się po świętach do mechanika.  po drodze spadało mi napięcie aż do 5v i silnik zdechł. zmieniłem aktu na nowe i dalej jazda po drodze stracił moc. ujechałem jakieś 8 km do mechanika. wymieniliśmy regulator pach rolki itd. złożyliśmy ładowanie jest. został tylko chęć i brak mocy. podłączyliśmy pod kompan delphi i wyszły błędy P2463- zawartość sadzy w DPF zbyt wysoka, P0263-przyuczenie parametrów dla 1 cylindra posiada usterkę oraz P0269- jw. tylko dla cylindra 3
    Przed świętami wypalał dpf  bo inny dźwięk był z silnika wiec przejechałem się po okolicy trzymając ponad 3 tys. obrotów przez ok 15 km
     Jak uruchomię silnik , szybko bieg i ogień to ma moc po chwili znów tryb awaria.. co to może być.. mogły się np. wyhodować wtryski? albo może przez zawalony dpf przechodzi w awaryjny. chce jutro wymontować wytrychy i dać na sprawdzenie tylko czy jest sens? Czy ktoś zna magika od Mercedes-Benz w mojej okolicy? zazwyczaj ogarniam wszystko sam ale tu wyczuwam grubszą aferę.. przepraszam za pismo ale prawa reka gips 
  • #2 wysłana przez enzo dnia 25 Apr 2019
  • U mnie jak zabrakło mocy ale auto odpalało jeździło tylko max do 100 km/h i tak jakby nie miało turbiny hehe to okazało się że to czujnik od DPF padł ( montowany gdzieś w okolicach silnika od góry ) silnik ostygł, czujnik wymienił mechanik - całość trwała 2 godziny. Może u Ciebie też to samo ale u mnie komputer od razu pokazała że to ten czujnik co opisałem.
  • #3 wysłana przez neo226 dnia 26 Apr 2019
  • dziś  walka była od 8 rana. na drugim kompie ogarneliśmy że błedne wskazania są czujnika ciśnienia dpf. To szybko do sklepu po nowy czujnik, w sklepie dowiedziałem się, że mój znajomy mechanior miał taki przypadek. Powiedział, że czujnik on miał dobry i niepotrzebnie wymieniał u klienta. zrobił tam tylko adaptacje czegoś tam (sterownika?) DPF. Odszukaliśmy taka opcje w naszym kompie. zaczął wypalać DPF moc wróciła, przejechałem się  po okolicy trzymając 3 tys obrotów i wszystko ok. Kolega enzo dobra diagnozę podał- trochę późno odczytałem ale wielkie dzięki lecą w twoją stronę. Problem rozwiązany.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu