Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Cezar78 dnia 16 Jun 2021
  • Witam panowie i prosze o jakas wskazowke. Pacjent to E-Klasse T-Model 2010 S212 E 200 CGI 1796 ccm, 135 KW, 184 PS. niedawno wyskoczylo powiadomienie (tlumacze z niemieckiego) - ''srodek chlodniczy zatrzymac, wylaczyc silnik'' - (Kuhlmittel anchalten, motor stop) po kilku minutach auto na autostradzie przestalo reagowac na pedal gazu i myslac ze poprostu trzeba dolac plynu do chlodnicy zatrzymalem sie ale to nic nie dalo. Zamowilem lawete i w domu wymienilem zawor nagrzewnicy bo mialem to juz dawno zrobic ale to tez nie pomoglo. Wiatraki wlaczaja sie i temperatura podskakuje nagle do ponad 100stopni. Czy wymiana termostatu zalatwi sprawe? W zalacznikach wysylam screenshoty z diagnostyki ze stycznia tego roku. Czy Sonda Lambda to droga naprawa? ale to chyba z przegrzaniem nie ma nic wspolnego?
  • #2 wysłana przez r66 dnia 17 Jun 2021
  • Wiatraki wlaczaja sie i temperatura podskakuje nagle do ponad 100stopni. Czy wymiana termostatu zalatwi sprawe?

    Albo termostat albo pompa płynu chłodzącego. Z tym, że jak zrobiło Ci się to podczas jazdy kiedy termostat był otwarty (bo jechał normalnie przecież do momenty wystąpienia błędu) to obstawiam jednak pompę.
  • #3 wysłana przez sewan dnia 17 Jun 2021
  • Jakby pompa stanęła, to by ciekł z niej płyn.
  • #4 wysłana przez MBC207 dnia 28 Jul 2022
  • Ja mam podobny problem. Wymieniłem już czujnik temperatury i termostat. Efektu brak...
  • #5 wysłana przez siwy1958 dnia 15 Mar 2024
  • Witam !
    Od kilku dni od uruchomiemia silnika po przejechaniu ok. 1 km , wstazowka temp. skacze na max i wlaczaje sie wentylatory. Samochod jedzie normalnie.
    Czytalem watki ,ale odpowiedzi brok.

    Czym sie zajac???? ?

    Pozdrawiam
    Marek.

  • #6 wysłana przez sewan dnia 15 Mar 2024
  • Brak płynu, zatarta pompa wody, zerwany pasek?
  • #7 wysłana przez siwy1958 dnia 15 Mar 2024
  • Witam !
    Niestety , plynu jest ok. ,pasek dobrze sie kreci. z pompy nic nie wycieka !  Mysle ze moze to jakis czujnik temp. silnika. Ale gdzie go znalesc !!!

    Domyslam sie , ze jak temperatura na liczniku nagle skacze na max po przejechaniu 1 km  , a w rzeczywistosci jest ok 20 C. .To wtedy wlaczaja sie wentylatory, ze jest za goraco, a naprawde jest ok 20 c.

    Gdzie sa jakies czujniki...
    Pozdrawiam
    Marek Z.
  • #8 wysłana przez siwy1958 dnia 20 Mar 2024
  • Witam !
    Wydaje sie ze problem z watku u mnie rozwiazany.  Poczytalem w google o czujnikach temperatury i okazalo sie ze jest taki sam jak w w211 . Ktory mialem jak pare razy wymienialem termostat w w211 i sobie go zostawilem nie wiedziec po co.  Dostep do niego okazal sie b. prosty , po spuszczeniu troche plynu. I zlokalizowaniu miejsca i ktory to jest ( przy termostacie).
    Jest poprawnie. Bo jezdzac ostatnio (ok tygodnia) z czerwonym komunikatem na konsoli ,zeby wylaczyc silnik ,bo sie gotuje jest troche niekomfortowo i to mnie zmobilizowalo do energiczniejszych dzialan.

    Pozdrawiam
    Marek.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu