Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Michal 36 dnia 12 Jul 2021
  • Witam wszystkich grupowiczów. Mam W212 E250, 4Matic z 2013roku. Moje problemy zaczeły sie po wymianie turba i kolektora ssącego. Auto nie ma mocy i przy predkosci 170km włącza sie tryb awaryjny, komputer pokazuje cały czas jeden bląd NISKIE DOŁADOWANIE TURBINY PIERWSZEJ ( turba wymienione oby dwa) . Oczywiscie reklamowalem to w warsztacie ktory to naprawiał, wymienili druga turbine wszystkie czujniki ,czujnik doladowania, oba wentyle ,czujnik cisnienia PDF, wymienili weże ,sprawdzili szczelnosc, zostal wymieniony EGR, Intercooler, i caly czas jest to samo brak mocy i przy predkosci 170km tryb awaryjny. Mechanik twierdzi ze z strony mechanicznej jest wszystko OK bo wszystko jest nowe. Dodam ze przed wymiana tej turbospreżarki i kolektora ssacego nie bylo zadnych problemow z moca. Turbospreżarka miala luzy poprzeczne a kolektor wiadomo niestrzelny. Mozecie pomoc bo juz nie wiem co robic, normalnie czeski film.Dodam ze warsztat naprawia tylko mercedesy. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
  • #2 wysłana przez Michal 36 dnia 12 Jul 2021
  • Dodam jeszcze ze turbosprezarki nie byly nowe tylko po regenercji, firma ktora regenerowala z tlugoletnim doswiadczeniem. Jak myslicie gdzie tkwi problem?
  • #3 wysłana przez niepozorny dnia 13 Jul 2021
  • Może przepływomierz. U mnie było na odwrót jak u Ciebie.
  • #4 wysłana przez Michal 36 dnia 13 Jul 2021
  • Przpływomierz nowy
  • #5 wysłana przez sewan dnia 13 Jul 2021
  • Przpływomierz nowy
    Zakładam, że chiński. Jak tak, to na 90% jest przyczyną.
  • #6 wysłana przez Michal 36 dnia 15 Jul 2021
  • Właśnie że nie, wszystko oryginalne z mercedesa. Turbosprężarka tylko była regenerowana i jak zaczęło się tak dziać to w ramach gwarancji wymienili na drugą turbosprężarkę. A może być tak że jak był odłączony akumulator parę dni to coś się podziało i trzeba wgrać nową mapę?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu