Po uruchomieniu zimnego silnika, tak przez ok.2 minuty jest sucho.
Po podniesieniu obrotów niemal jednocześnie pojawia się strużka oleju
centralnie na środku tylnej ścianki silnika oraz zaczyna wypływać z otworku z lewej strony
mnij więcej na wysokości wału.
Czy zatem, ten otworek ma połączenie z uszczelniaczem wału, czy tylko i bezpośrednio z przestrzenią pod chłodniczką oleju oraz czy jest możliwość potwierdzenia nieszczelności pod chłodniczką od góry silnika.
Próbowałem zaglądać od góry, ale nie to że palca nie można tam wetknąć ale tam w okolice dołu
chłodniczki to wzrok nie sięga i światło nie dociera.
Bo faktycznie do wymiany tego uszczelnienia to roboty MOC !
Dodano: [time]10 Lipiec 2017, 11:32 31s[/time]
Kajtek, wielkie DZIĘKI za pomoc.
Faktycznie, to ciurczy z okolic chłodniczki oleju
Diagnoza za nami, więc pozostaje już tylko:-) he,he robótka.
Pozdrawiam.