Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Karol_Driver dnia 12 Jul 2017
  • Witam!!
    Pisze na forum poniewaz rozkladam rece nad moim Mietkiem.
    Mecze sie z nim od miesiaca,

    Pewnego dnia jadac do pracy auto poporostu stanelo, bez ostrzezenia i kombinacji wzielo i sie wylaczylo.

    Po diagnozie i sprawdzeniu maszynowo wtryskow okazalo sie ze wszytkie 4 posypaly sie (delphi)

    Po zagryzieniu zebow zamowilem 4 regenerowane z Niemiec z gwarancja , po zalozeniu wywalalo bład zbyt wysoka dawka paliwa.

    wartosci wtryskiwaczy szalaly, rozbieznosc byla wielka.

    Wiec stwierdzilem ze odesle i zamowie nowe z Mercedesa.

    Po dzisiejszym zamontowaniu auto pracuje niebo lepiej wartosci trzymaja sie pomiedzy 0-0.15 wszytko w normie natomiast jak rozciagne go poobrotach to na gornych auto lapie blad p0088 cisnienie w rampie paliwa/systemowe zawysokie i wpada w tryb awaryjny, samochod zaczyna chodzic jak "traktor". Dodam ze przy wtryskach tych regenerowanych wymieniany byl czujnik na rampie.
    Pytanie brzmi czy jest ktos w stanie mi pomoc :(  bardzo bym byl wdzieczny oddam "wszytko" zeby Mercedes-Benz powrocil na drogi.

    Mercedes jest z 2009 roku 2.2diesel
    150 tys przebieg.
  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 12 Jul 2017
  • To brzmi bardziej jak sprawa dla prawdziwego Pro, ale logicznie jesli masz za wysokie cisnienie, to regulator nawala.
    Wymieniles jakis czujnik, ale nie ruszales regulatora?
  • #3 wysłana przez W212 dnia 14 Jul 2017
  • Jeśli masz problem z Mietkiem to do psychiatry z nim :)  a Mercedesa zabierz do dobrego warsztatu :)
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu