Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Prezes1960 dnia 08 Mar 2023
  • Koledzy ,co to jest kod 421 AMG speedshift MTC 9G ?
  • #2 wysłana przez sewan dnia 08 Mar 2023
  • Skrzynia wielosprzęgłowa AMG, ma trzy sprzęgła.
  • #3 wysłana przez Prezes1960 dnia 08 Mar 2023
  • Dzięki ,To dobrze czy żle ? ;D
  • #4 wysłana przez sewan dnia 08 Mar 2023
  • To super
  • #5 wysłana przez Prezes1960 dnia 08 Mar 2023
  • Jak to w eksploatacji wygląda?, i czy przy silniku 220d to potrzebne ? .Boję się o koszty naprawy w razie awarii.
  • #6 wysłana przez sewan dnia 08 Mar 2023
  • Eksploatacyjnie to normalna skrzynia 9G. Różni się konwerterem, gdzie są dwa lockupy i dodatkowy lockup tylko dla 1 biegu. Dzięki temu skrzynia działa praktycznie zupełnie bez poślizgu, w szczególności na 1 biegu jest to bardzo wyczuwalne no i możliwy jest direct start ;)
    Przyspiesza gładko jak elektryk. :)
  • #7 wysłana przez Prezes1960 dnia 09 Mar 2023
  • No boję się, jak padnie bo wszystko z dopiskiem AMG to zaraz dwa razy wyższe koszta ;) .Tak naprawdę bym chciał w swojej v6 takie coś.Znalazłem to w  W213 przy dwu litrowym silniku i mam dylemat ,chciałbym ale przejście z 265 KM na 195KM to degradacja ;D
    Co prawda w lato zeszłego roku pojeździłem 220d i nie jest źle ale przy wyższych obrotach dwulitrówka wyje a nie przyspiesza,to nie v6 .Mam ból bo jeżdżę już tum autkiem 8 lat i czas zmian ale nic z v6 nie ma w sprzedaży,szukam już od pół roku. ;)
  • #8 wysłana przez sewan dnia 09 Mar 2023
  • Doskonale cię rozumiem, bo mam dokładnie ten sam dylemat. Jeżdżę swoim już 9 lat, bo nic ciekawego nie ma, a jak już coś się znajdzie, to cena z kosmosu.
  • #9 wysłana przez Prezes1960 dnia 09 Mar 2023
  • Nie pamiętam żeby w przeszłości tak było ,zawsze coś się znalazło.Znalazłem z trzy litrówką ,tylko rzędową .Cena za 2018 234tyś zł, przebieg podawany to 167tyś.To jest dopiero kosmos.Mój problem to koniecznie kombi ;D .
  • #10 wysłana przez 0okm dnia 10 Mar 2023
  • Jak przejdziesz z V/R6 na R4 i to diesel, to szybko pożałujesz. Wiem, bo sam to przerabiałem.

    PS. Skrót od "tysięcy" to "tys", nie "tyś" (nie ma słowa "tyśięcy"). ;)
  • #11 wysłana przez RAF77 dnia 10 Mar 2023
  • Eksploatacyjnie to normalna skrzynia 9G. Różni się konwerterem, gdzie są dwa lockupy i dodatkowy lockup tylko dla 1 biegu. Dzięki temu skrzynia działa praktycznie zupełnie bez poślizgu, w szczególności na 1 biegu jest to bardzo wyczuwalne no i możliwy jest direct start ;)
    Przyspiesza gładko jak elektryk. :)
    Dokładnie, takie mam wrażenie, kiedy przyspieszam. Zero szarpnięć a ciągnie jak . E400d.
  • #12 wysłana przez RAF77 dnia 10 Mar 2023
  • No boję się, jak padnie bo wszystko z dopiskiem AMG to zaraz dwa razy wyższe koszta ;) .Tak naprawdę bym chciał w swojej v6 takie coś.Znalazłem to w  W213 przy dwu litrowym silniku i mam dylemat ,chciałbym ale przejście z 265 KM na 195KM to degradacja ;D
    Co prawda w lato zeszłego roku pojeździłem 220d i nie jest źle ale przy wyższych obrotach dwulitrówka wyje a nie przyspiesza,to nie v6 .Mam ból bo jeżdżę już tum autkiem 8 lat i czas zmian ale nic z v6 nie ma w sprzedaży,szukam już od pół roku. ;)
    To bierz R6 .
    W UK jest ze 30 sztuk V6 i kilkanaście R6 (w zakresie przebiegu, który mnie interesował i ceny).
  • #13 wysłana przez RAF77 dnia 10 Mar 2023
  • Nie pamiętam żeby w przeszłości tak było ,zawsze coś się znalazło.Znalazłem z trzy litrówką ,tylko rzędową .Cena za 2018 234tyś zł, przebieg podawany to 167tyś.To jest dopiero kosmos.Mój problem to koniecznie kombi ;D .
    W UK byś kupił za 170tys. Albo i taniej.

    Jest jednak duży problem trafić wersję z radarem (aktywny cruise control). Mi się nie udało. (Jedna była i mi ktoś sprzątnął z przed nosa, ale radar miała a foteli z pamięcią i szyberdachu, znowuż nie, tak że i tak było, coś za coś).
  • #14 wysłana przez Prezes1960 dnia 11 Mar 2023
  • Fajnie że rozgorzała dyskusja którą rozpocząłem ,bo jak napisał "sewan"dylemat mamy wszyscy którzy jeździmy v6.W W213 to już raczej rzadki okaz .Ceny E klasy używanej są wyjątkowo wysokie ,z każdym silnikiem.Nawet z 2 litrowym to naprawdę wysoki koszt .Jedyną rzeczą jaką przemawia za zmianą mojego autka jest wiek i to że eksploatuje już 8 lat i czas na przewietrzenie garażu.Drugą sprawą jest cena paliwa ,nie zapowiada się że będzie taniej.Jednak 2 litrowy w E klasie mimo wagi jest oszczędniejszy ,wiem to z doświadczenia bo jak pisałem ,miałem przez dwa tygodnie możliwość jazdy takim autkiem.Na koniec jeszcze taka dygresja w sprawie "mocy" v6 ,niestety kusi do poganiania i już miałem kłopot bo musiałem przez trzy miesiące jeździć do pracy na skuterze. Taryfikator też urósł a punkty zmalały >:(  ;D .
    Co do wyposażenia ,czy distronic plus to to samo co aktywny tempomat?.
    Boję się też słynnych dźwigienek zaworowych ,choć w egzemplarzach po 18 roku już to podobno poprawiono .Ostatnia sprawa to same kody SA,coraz bardziej zakodowane i odczytanie ich to inżynieria ,na przykład asystent parkowania i jego różne wersje  ;D ,ten samochód który oglądam ma asystenta parkowania umożliwiającego parkowani przy pomocy aplikacji na telefon  :o  .
    Mam jeszcze wiele pytań na temat aktywnego tempomatu, cały czas nurtuje mnie to co się dzieje w momencie kiedy go używamy na autostradzie i utrzymuje on odpowiednią odległość do prędkości ruchu i niespodziewanie w tą lukę wskakuje "napalony gościu" bo chce wyprzedzić "powolniaka" na lewym pasie? .To jest na A2 między Warszawą a Łodzią nagminne.
  • #15 wysłana przez 0okm dnia 11 Mar 2023
  • Mam jeszcze wiele pytań na temat aktywnego tempomatu, cały czas nurtuje mnie to co się dzieje w momencie kiedy go używamy na autostradzie i utrzymuje on odpowiednią odległość do prędkości ruchu i niespodziewanie w tą lukę wskakuje "napalony gościu" bo chce wyprzedzić "powolniaka" na lewym pasie? .To jest na A2 między Warszawą a Łodzią nagminne.
    U mnie w takiej sytuacji samochód wyhamowuje i utrzymuje zadaną odległość od samochodu który się "wepchnął".
  • #16 wysłana przez Prezes1960 dnia 11 Mar 2023
  • To że samochód wyhamowuje to wiem ale czy nie robi tego zbyt gwałtownie ,tak aby ten co nie zachowuje odpowiedniej odległości za mną wyhamuje .Mówię o dużych prędkościach.
  • #17 wysłana przez 0okm dnia 12 Mar 2023
  • Jeśli ten z tyłu ma zamknięte oczy i jedzie Ci "na zderzaku", to nie zdąży. A tak poważnie, to wyhamowuje w taki sposób żebyś to Ty nie wpadł na samochód przed Tobą, a jednocześnie zachować płynność i bezpieczeństwo ruchu. Nie jest to hamowanie typu 0-1.
  • #18 wysłana przez Prezes1960 dnia 15 Mar 2023
  • Mam w swojej stajni  ;D ,W246 z radarem zbliżeniowym ,nie jest to nawet "distronik" .Chyba że   "distronik"  jest inaczej nazwany w kodzie SA.Jestem zniesmaczony tym urządzeniem ,problemu z wyprzedzaniem ,hamowanie w zasadzie ,jak to kolega napisał 0-1.Mam dlatego obiekcje ,możliwe że w W213 jest to już następne pokolenie ,a raczej na pewno jest to nowszy i lepszy system  ;D .
  • #19 wysłana przez 0okm dnia 15 Mar 2023
  • U mnie to taki kod w VIN:
    233   AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS)
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu