Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez noc dnia 08 Apr 2017
  • Osobiście radzę autostradę i 30 minut jazdy z szybkością 120-130km/h.Z tyłu trochę się podymi.To wszystko.A tu film z wypalania warsztatowego. Zwróćcie uwagę na wspomnianą przeze mnie gaśnicę, faceta leżącego i patrzącego czy auto jeszcze się od dołu nie zapaliło, hałas i spaliny które potrafią wypalić dziury w asfalcie.Na komputerze temperatura wydechu.Tu ~ 600 st. bywa i prawie 1000 st.
    wydech wtedy ładnie świeci na różowo.
  • #22 wysłana przez gosdarek dnia 08 Apr 2017
  • zalałem caly bak i jechalem na autostradzie ok40 min z predkoscia 130 i nic
    podpiolem sd i zapchany filter w 90% a codziennie do pracy jezdze ok 60 km po autostradzie  z taka sama predkoscia
    boje sie tylko ze jak sie zapcha to bedzie juz tragedia
    Jade do polski jakos w tym miesiacu to wytne szkodnika i zmapuje motor jak sie nie wypali a jak by ktos mial sprawdzonego tiunera w krk too chetnie bym skorzystał
    Dziekuje za opis i pomoc bo ja z sd to zielony jestem choc mam to nie iemm jak uzywac (kupiłem z ryżolandu) za ok 3000zł i mam te pierdoły jak viedamo xenttry itp ale za hu.. nie umiem tego uruchomic
    debil ze mnie he he

    Dodano: 09 Kwietnia 2017, 00:00 00s
    a tu widze ze przy tym mietku to delphai wypala a mam go tez ale nie ma opcji wypalania dramat albo ja ciemny jestem i nie moge znalesc
  • #23 wysłana przez looxim dnia 09 Apr 2017
  • U mnie gdy jeżdżę tylko po mieście wypalanie dpf włącza się dokładnie co 5 dni.
    Dziennie robię od 40 do 100km.
    Co ciekawe SD pokazuje zapełnienie filtra od 1% po wypaleniu, do 10% - 11% w momencie rozpoczęcia wypalania.
    Gdy robię dłuższe trasy, to czas pomiędzy wypaleniami się zmienia (wydłuża).
  • #24 wysłana przez kropek360 dnia 19 Aug 2017
  • Witam,
    Stosunkowo niedawno kupiłem E300 CDI Bluetec 231 PS z 2013 roku. Czy w tym silniku jest również filtr DPF? W przestrzeni bagażnika pod podłogą mam wlew Ad-Blue. Auto ma 114000 tysięcy nalotu.
    Dziękuję za konkretne odpowiedzi i pozdrawiam.
  • #25 wysłana przez noc dnia 25 Aug 2017
  • Oczywiście masz.
    Następnym razem przy pytaniach podawaj nr.VIN
  • #26 wysłana przez piotrasta dnia 11 Dec 2017
  • Czy przy wypalaniu DPF "normalnie" (nie przez SD) pojawia się jakaś kontrolka lub informacja o tym że DPF się wypala? Czy w czasie wypalania "normalnego" DPF jest jakaś blokada przeciw temu żeby nie wyłączyć silnika?
  • #27 wysłana przez sewan dnia 12 Dec 2017
  • Nie ma żadnej kontrolki ani blokady. U mnie zmienia się dźwięk silnika na bardziej basowy i zmienia biegi przy wyższych obrotach.
  • #28 wysłana przez Kajtek1 dnia 12 Dec 2017
  • Czy ktos ma doswiadczenie z uzywaniem tych plynow?



  • #29 wysłana przez sewan dnia 13 Dec 2017
  • Wszystkie te środki to nic innego tylko nafta, mniej lub bardziej oczyszczona.
    Można wlać bo na pewno nie zaszkodzi, a czy pomaga? Efekt placebo jest. ;)
  • #30 wysłana przez Kajtek1 dnia 13 Dec 2017
  • Mi ciagle wyskakuje blad DPF i dlatego sprawdzam mozliwosci.
    Auto kupilem ze zlym MAF (przeplywka) i zaraz po wymianie MAF, poszedl me Ox sensor, wiec podejrzewam ze byc moze przez kilkaset kilometrow silnik plul do DPF ale juz zrobilem prawie 3000 km i ciagle sie nie moze oczyscic.
    Wymiana DPF nie bedzie tania i wszyscy mi powtarzaja ze to powinno sie oczyscic.

    Dodano: 17 Grudnia 2017, 02:15 56s
    Pogrzebalem troche i te preparaty Liqui Moly sa chwalone.
    ALE
    1. plyn musi byc wtrysniety do filtra przez dziure wyjetego sensora
    2. LM chce majatek za ich psikacz, ale mozna uzyc ogrodowy za mniej
    3. procedura wymaga zmywacza i purge wtrysniete z 15 minutowa przerwa a potem wypalanie przez SD.
    Jest pare video na youtube jak wlasciciele Sprinterow to robia z dobrymi rezultatami.
  • #31 wysłana przez Gajduss dnia 22 Dec 2017
  • jak to jest z tym samoczynnym wypalaniem DPF? Czy długość (czas) wypalania zależy od temperatury na zew? Na dworze 3 st C a wypalanie  trwa dobre 20 minut i nie zamierza przestać. Po 25 minutach moja cierpliwość się skończyła i wyłączyłem auto :) . obecnie 100kk przebieg.
  • #32 wysłana przez mialuka dnia 23 Dec 2017
  • Jesli dzieje Ci sie tak wyłącznie podczas jazdy miejskiej  to proponuję zjechac gdzies na parking, np supermarket i połozyc nogę na gaz na parę minut.  Zawsze mozna się czymś zająć w tym czasie, np  telefonem. Staraj się utrzymać nieprzerwanie ok.1600-1700 obrotòw przez kilka minut. U mnie cykl się kończy po około 10 min. Widac po obrotomierzu i slychac.
  • #33 wysłana przez piotrasta dnia 26 Dec 2017
  • Jaki zapach czuć przy/po wypalaniu DPF? Nie wiem po zatrzymaniu się i wyjściu z auta silnik chodził 2 razy czułem tak jak by guma się paliła i nie wiem czy to z damy czy ktoś palił stare laczki w piecu.
  • #34 wysłana przez sewan dnia 27 Dec 2017
  • Śmierdzi, śmierdzi.:)
    Czysta ekologia.
  • #35 wysłana przez jarus dnia 28 Dec 2017
  • Właśnie taką gumą  paloną czuć i wydech taki basowy sie robi☺
  • #36 wysłana przez piotrasta dnia 30 Dec 2017
  • dzięki co do zmiany odgłosu wydechu to nie zauważyłem ale może byłem bardziej przejęty tym czy auto gdzieś się nie pali.
  • #37 wysłana przez magda621 dnia 04 Sep 2018
  • Witajcie,

    Piszę odnośnie DPF. Wiem,że forum dotyczy W212, ale mimo wszystko liczę na pomoc. Mam Merca w211 z silnikiem 2.1CDI. Ostatnio szwankuje mi DPF.. Mechanik twierdzi,że  muszę kupić nowy, bo tego już się nie da wypalić. Wolałabym jakąś tańszą opcję, może jakaś regeneracja, czyszczenie? Co sądzicie?
  • #38 wysłana przez Magicd dnia 04 Sep 2018
  • Magdo - ja ostatnio miałem problem z DPFem (zapchany w 400%).
    Po pierwsze musisz ustalić dlaczego się zapchał.
    Chociaż skoro W211 to już znaczy, że "trochę" lat ma i w sumie mógł się zapchać popiołem a nie sadzą (jeśli masz ciężką nogę lub używasz złego oleju silnikowego).
    Ja miałem dopalany filtr z tak dużego zapchania i chyba pomógł mi środek "DPF Super Clean" firmy PRO-TEC.

    Powinnaś zmienić filtry, olej, zrobić adaptację (w W212 okazała się konieczna) i spróbować wtedy dopalić filtr (z wlanym takim dodatkiem jak ja).
    Jeśli stan filtru się nie poprawi to poszukaj usterki która powoduje zapchanie filtra (lejące wtryski, uszkodzone turbo, nieszczelne rury, uszkodzony jakiś zawór itp.).
    Po omacku będzie słabo - sam się o tym przekonałem.
    Jedź do jakiegoś dobrego mechanika zanim DPF całkiem umrze i wtedy koszty naprawy gwałtownie pójdą w górę.
  • #39 wysłana przez scareface dnia 04 Sep 2018
  • Ja przed wypalaniem na autocomie miałem 90% zapchania i 5 g popiołu. Podczas wypalania na postoju słychać basowy dźwięk, po wypaleniu mam 55 % zapchania ale popiołu tyle samo. Czasem jak słyszę na autostradzie na parkingu że zaczyna wypalać to potem wbijam mu 3 bieg i 3,5 tys obrotów, bo przy tych prędkościach autostradowych i 6 biegu obroty są w okolicach 2 tys a mi się wydaje że to troszkę za mało.
  • #40 wysłana przez Kajtek1 dnia 05 Sep 2018
  • Mój nowy iCarsoft MBII ma program na wypalanie DPF w czasie jazdy i nie pozwala przekraczać 50 km/h w czasie procedury.
    Kazdy ma inny sposob.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu