Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez danielkupski dnia 26 Jul 2018
  • Witam, problem z obrotami w 350cdi silnik po zapaleniu czasami od razu pracuje nierówno a czasami po minucie, ale nie jest to typowo nierówna praca jak np przy braku pracy jednego cylindra, zmienia się to, raz pracuje gorzej, po 30 sekundach znowu lepiej. Wygląda to na problem powietrza dolotowego, wymiana przepustnicy nie pomogła, wymiana przepływomierza nie pomogła. Po zdjęciu osłony z EGR widać jak obroty falują a przy tym  zawór EGR zamyka się / otwiera i słychac jak przepustnica robi to samo. Zasterowanie EGR i przepustnicy (M24/4) z SD prawidłowe, EGR az zadusi silnik (do zagaśnięcia silnika) a roznica na przepustnicy to 200hPa. Jest reakcja po odpięciu czujnika ciśnienia (B60) na listwie obok EGR, jednak po odpięciu tego czujnika nastawnik turbiny otwiera się na maksa, ale silnik pracuje równo (wymiana tego czujnika też nie pomaga). Czy ktoś z Was miał podobny problem?
  • #2 wysłana przez voitek82 dnia 05 Jan 2019

  • witam, i jak rozwiazales problem ?
  • #3 wysłana przez Premka dnia 22 Jan 2019
  • Podłącze się do pytania, napisz co ci wyszło.
  • #4 wysłana przez Sztachan1975 dnia 14 Feb 2019
  • Mam podobnie w swoim.
    W czasie jazdy nieraz potrafi poszarpac zwłaszcza przy po popuszczeniu pedalu gazu po przyspieszeniu.
    SD po podłączeniu wywala blad:

    P004671 zaklocenie funkcji klapy regulacji cisnienia doladowania.Nastawnik jest zablokowany.

    Czy wie ktoś coś ??

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

  • #5 wysłana przez voitek82 dnia 15 Feb 2019
  • Sztachan1975 - czy mozesz to nagrac?
    Jest kilka informacji na ten temat w jezyku angielskim :
    https://www.obd-codes.com/p0467

  • #6 wysłana przez Sztachan1975 dnia 15 Feb 2019
  • Sztachan1975 - czy mozesz to nagrac?
    Jest kilka informacji na ten temat w jezyku angielskim :
    https://www.obd-codes.com/p0467
    Spróbuję jak tylko znajdę chwilę.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

  • #7 wysłana przez Sztachan1975 dnia 15 Feb 2019
  • Przyczyną prawdopodobnie a nawet na 99% jest przytarta sztanga w turbinie.
    Chodzi bardzo ciężko.
    Próbowałem ja troszkę rozruszać kombinerkami ciągnąc i wciskajac w dół na przemian lecz nie wiele to dało.
    Czeka mnie demontaz i czyszczenie

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

  • #8 wysłana przez Driv3r dnia 15 Feb 2019
  • Przecież to masz w komunikacie błędu.
    Sam diagnozujesz SD czy jakiś 'fachowiec' Ci zrobił test i nie powiedział co dalej, dlatego szukasz tutaj?
    Przecież komputer pozwala wejść 'głębiej' w błąd i prowadzi za rączkę sugerując rozwiązania.
  • #9 wysłana przez Kajtek1 dnia 15 Feb 2019
  • Zakładając ze odczyt błędu jest poprawny, to najprawdopodobniej są zamulone łopatki turbo.
    Trzeba turbo rozebrać i oczyścić.
  • #10 wysłana przez Premka dnia 19 Feb 2019
  • I jak przeczyściłeś turbo? Już wszystko z nim jest ok?
  • #11 wysłana przez Sztachan1975 dnia 22 Feb 2019
  • Witam.
    Tak.
    Nawet nie rozbierałem. Wystarczyło rozruszać ciegło dobrze i hula.
    Kiedys jak będzie cos grubszego do roboty to rozbiorę.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu