Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Karwan88 dnia 21 Feb 2020
  • Witam

    Mam Mercedesa W207 E250cgi 204km, auto posiadam od roku, już je dość dobrze poznałem i nie wiem sam czy cos jest nie tak z moim silnikiem czy po prostu kultura pracy jego jest taka...Otóż silnik jak na mój gust pracuje jakoś głośno, przy dodawaniu gazu i przyspieszeniu brzmi jak diesel, trochę głośno w tej kabinie...żadnego falowania obrotów nie ma...nic z tych rzeczy, przebieg 117tys km.
    Podłączony pod SD i żadnych błędów nie ma ale jakoś tak głośny on jak na silnik benzynowy...Jakie macie odczucia w swoim aucie z tym silnikiem? Jak oceniacie kulturę pracy? Nie wiem czy coś z moim motorem jest nie tak czy tak musi być, myślałem że on powinien ciszej chodzic, a chodzi trochę jak diesel...do tego skrzynia 5g...zamulona...Sprawna, potrafi sobie lekko przeciągnąć ale bez przesady, jak silnik nie nagrzany to wiadomo że ma prawo trochę przeciągnąć...
    Reakcja na gaz z opóźnieniem 1-2sek...przy delikatnym przyspieszeniu powiedzmy od 50kmh do 70kmh jakoś buczy, nie wiem jak to nazwać ale też kultura jej pracy poniżej moich oczekiwań...
    Chyba dam się przejechać mechanikowi i niech oceni czy ten silnik nie chodzi za głośno...A może macie jakiś trop, co może być winne? Albo poprostu jestem przewrażliwiony...
  • #2 wysłana przez markg dnia 20 Mar 2020
  • Właśnie się zapisałem na forum. A tu czytam o problemie z E250CGI. Nikt nie odpowiada ponieważ silników benzynowych tylko 10% na rynku.Też taki posiadam i u mnie cisza , silnika nie słychać , ale nie było tak dobrze jak kupiłem.
    Po pierwsze wymiana rozrządu [a na pewno łańcucha] co 80 tyś. km.
    Ten hałas przy przyspieszaniu tez był. Wymiana poduszki pod skrzynią biegów.
    A to zamulenie przy zmianie biegów, niestety  jest i się przyzwyczaiłem. Myślę ,że to wynika z małego momentu obrotowego przy niskich obrotach [taka charakterystyka turbiny].
  • #3 wysłana przez dom31 dnia 22 Nov 2022
  • U mnie w 250CGI 5 biegowy automat też słychać pracę silnika, olej wymieniany co 9-10 tyś km, rozrząd niestety tylko raz przy 241000 u Pardiego, całe szczęście był mało rozciągnięty. Olej w skrzyni wymieniam co 40 tyś km, ostatni raz przy 210000. Dźwięki ze strony skrzyni przy przyspieszaniu też mam, wydaje mi się, że potrzebna jest wymiana poduszek silnika i skrzyni.
  • #4 wysłana przez Andrzej dnia 19 Jan 2023
  • to co słyszysz to pompa wysokiego ciśnienia i musisz z tym żyć. Te typy tak mają
  • #5 wysłana przez 0okm dnia 19 Jan 2023
  • Olej w skrzyni wymieniam co 40 tyś km, ostatni raz przy 210000.
    Jeśli "tyś" miał być skrótem od "tysięcy" (nie "tyśęcy"), to dlaczego tak często?
  • #6 wysłana przez mariusz59 dnia 25 Feb 2023
  • Witam,
    Posiadam Mercedes W 212 250 CGI i mogę z pewną świadomością powiedzieć, że po remoncie głowicy w tym rozrząd, silnik zaczął głośniej pracować (jak disel). Serwis Mercedesa.  Mechanik stwierdził, że to fazatory, bo wszystko jest nowe. Osobiście uważam , że co kraj to obyczaj. Zapłacone - kupione. Potem tylko walka o swoje, czyli racja mechanika. Kupujemy Mercedesa na którego nas nie stać, oczekujemy cudów, na które nas nie stać. Jednym słowem mierzmy siły na zamiary, które nas nie stać.  Kłaniam się i pozdrawiam.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu