Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez jarus dnia 04 Jan 2018
  • Witam,na zimnym silniku falowanie obrotòw. Jak się rozgrzeje 70-80 stopni pracuje ròwno!
    Na sd nic nie pokazuje ,czytałem ,że może to być regulator ciśnienia na listwie ale nie chce nic sugerować! Może ktoś temat przerabiał? Auto zapala i jezdzi bez zastrzeżeń.
    W 212 220 cdi 7-gtronic 2012r
  • #2 wysłana przez W212 dnia 04 Jan 2018
  • Przebieg? Jeśli znaczny to sprawdź wtryski...
  • #3 wysłana przez jarus dnia 04 Jan 2018
  • Przebieg 160 tyś raczej pewny >:(
    Teraz zapaliłem po trzygodzinnym postoju i chodzi jak zegarek :D
  • #4 wysłana przez piotrasta dnia 09 Jan 2018
  • zanim weźmiesz się za wymianę regulatora na listwie sprawdź czy występuje zestaw naprawczy i go zastosuj. W poprzedniku (w210 cdi) falowanie ustało po wymianie 3 oringów na regulatorze takie coś 0149977045 (to samo tylko taniej i może będziesz miał na miejscu F 00V D38 011, F 00V D38 010, F 00N 000 066) - nie gwarantuje że pasuje do w212
  • #5 wysłana przez braabur dnia 10 Jan 2018
  • Czy to falowanie masz na przykład na włączonym biegu gdy stoisz na światłach czy na luzie jest to samo? Czy problem pojawia się podczas jazdy?

    Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

  • #6 wysłana przez jarus dnia 10 Jan 2018
  • Bardziej czuć jak jest zimny i stoję na biegu. Szarpie wtedy całym autem.Jak się rozgrzeje to znika.
    Może to coś ze skrzynią,chyba zacznę od wymiany oleju bo przekroczyłem magicze 60tyś.
    Dzięki za sugestie☺ Pozdro.
  • #7 wysłana przez braabur dnia 10 Jan 2018
  • Bardziej czuć jak jest zimny i stoję na biegu. Szarpie wtedy całym autem.Jak się rozgrzeje to znika.
    Może to coś ze skrzynią,chyba zacznę od wymiany oleju bo przekroczyłem magicze 60tyś.
    Dzięki za sugestie☺ Pozdro.
    U mnie to samo mam 250cdi z 2011 roku. Oleje wymieniłem + filtr paliwa + uszlachetniaczy do paliwa + dodatkowo uszczelniłem doloty do turbin i czyscilem przepustnicę bo zabita była i ciągle to samo. Wydaje mi się że może on wtedy DPF dopala bo to nie reguła z tym szarpaniem. Czasami jak szarpie mi na światłach dam na luz i przestaje


    Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

  • #8 wysłana przez jarus dnia 10 Jan 2018
  • No to lipa :'(  tak czy tak zaczne od wymiany oleju w skrzyni. Może faktycznie ma to coś wspólnego 
    z dpf. Ja jade z tym w przyszłym tygodniu. Mój kolega walczy z tematem już trzeci rok!
    Wymienił wtrysk czyścił te czujniki na listwie i nic. Jedyny błąd jaki mu się pojawia to : błąd dawki paliwa :)
  • #9 wysłana przez braabur dnia 10 Jan 2018
  • No to lipa :'(  tak czy tak zaczne od wymiany oleju w skrzyni. Może faktycznie ma to coś wspólnego 
    z dpf. Ja jade z tym w przyszłym tygodniu. Mój kolega walczy z tematem już trzeci rok!
    Wymienił wtrysk czyścił te czujniki na listwie i nic. Jedyny błąd jaki mu się pojawia to : błąd dawki paliwa :)
    Kiedyś coś podobnego miałem tez w 210 3.2 cdi ale tam padł fuel pressure sensor na listwie wtryskowej koszt około £90 i było po temacie. U mnie podpinałem komputer parę razy i nic. Żadnych śladów po czymkolwiek. Powodzenia w rozwiązywaniu problemu. Pochwal się proszę jak coś znajdziesz.
    Pozdrawiam

    Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
  • #10 wysłana przez jarus dnia 11 Jan 2018
  • Pochwale się napewno!
    Pozdrawiam ☺

    Dodano: 15 Stycznia 2018, 21:06 26s
    Witam, poprawiło się po kalibracji wtryskiwaczy!
    Silnik ładniej pracuje i teraz jest spoko.
    Pozdrawiam
  • #11 wysłana przez voitek82 dnia 05 Jan 2019
  • witam, czy re kalibracja rozwiazala problem calkowicie- czy moze wrocil.... i raz jest raz niema?
  • #12 wysłana przez jarus dnia 07 Jan 2019
  • Niestety problem jest dalej nawet wymieniłem filtr paliwa na oryginalny(po namowie mechanika z ASO). Jakoś już się przyzwyczailem i żyje z tym dalej bo pomysły się skończyły😖
  • #13 wysłana przez voitek82 dnia 07 Jan 2019
  • ja mam tak samo, raz jest raz niema. Wtryski wymienione re calibrowane i nic. DPF i Catalizator wymyty - przynajmniej wróciła moc i przyspieszenia.Turbo ma tylko minimalne luzy wzdłużne. Do EGR sie jeszcze nie dogrzebałem.
    Dobrze wiedziec ze wymina filtra nic nie pomoglo. Zastanawiam ie czy to nie jakisz czujnik..
    Ja mam dobry skaner- ktory pokazuje umnie co dzieje podczas tego. np wtryski, ciśnienie na listeie, ilość wtryskiwanego paliwa.....
    czy probowałeś jeszcze jakieś sugestie z wpisów
  • #14 wysłana przez jarus dnia 09 Jan 2019
  • Nic już nie robiłem i pogodziłem się z tym bo można utopić masę pieniędzy nic!
    To smutne,że nawet gość z ASO nie wie jak temu zaradzić!
    Przecież to usterka powtarzalna i muszą mieć jakąś bazę danych.
    Pozdro.
  • #15 wysłana przez Kajtek1 dnia 09 Jan 2019
  • Mi ostatnio OM642 zaczal wibrowac i na zimnym silniku okazjonalnie byl brak zaplonu na pojedynczym cylindrze. Brak kodow, ok 300k km.
    Jako ostania deske ratunku uzylem BG 245 Premium "cud w butelce" i zadzialal.
    Wibracja calkiem nie znikla, ale jakby mniej i niewypaly zginely, gdy ja dopiero 1/4 zbiornika z tym plynem przejechalem.
    Cudy rzadko sie zdarzaja, ale czasami warto sprobowac.
  • #16 wysłana przez jarus dnia 09 Jan 2019
  • U mnie wtryski w porządku,wlewałem zajzajery liqui moly i nic to nie dało!
    Myślę że to jakiś czujnik ale szukania już mi się odechciewa!
    Kumpel jeżdzi z tym już czwarty rok i odpuścił temat😎
  • #17 wysłana przez voitek82 dnia 10 Jan 2019
  • ja tez przestałem płacić za Diagnozy wiec szukam w internecie....
    czekam az cos sie zepsuje na dobre... ale wychodzi ze nic sie nie zepsuje... tez wlewalem zlote nektary po 200 zl za butelke.....
    problem mnie drazni bo niewiem jak będzie przy sprzedaży tego auta... kilka osób sugeruje ze to przez REMAP ale ja w to wątpię.

    Możesz sprawdzić u siebie, czy jka ci zaczyna falować na biegu jałowym to możesz wcisnąć pedał gazu i rozkręcić na 4000 obrotów- zwiększyć dawkę, czy masz poprawę później czy przestaje falować ?

    Mam momenty ze jak odpalę i poczekam to nie faluje po dodaniu lekko gazu zaczyna falować....
  • #18 wysłana przez jarus dnia 11 Jan 2019
  • Coś w tym jest bo jak przegazuje to jakby nie falował!
  • #19 wysłana przez voitek82 dnia 11 Jan 2019
  • znaczy sie przestaje falowac tak, zapytaj kolegi, czy to tez dziala u niego ?

    Fajnie by bylo jak bys skaner sobie zalatwil, porownalibysmy parametry

    Na filmiku po 1 minucie wybralem bieg i LEKKO dodalem gazu, odrazu widac wahania a innym razem jak dodam DUZO gazu to problem znika..tak jakby cisnienie w ukladzie sie wyrowna jakie kolwiek ono jest.
  • #20 wysłana przez jarus dnia 11 Jan 2019
  • Kurna ze skanerem to może być u mnie słabo ale widzę że jest tak samo!
    Tylko co dalej?? :D
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu