Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez sniegu dnia 10 Jul 2017
  • A można wiedzieć , gdzie ta kość się znajduje i jak ją zlokalizować??
  • #22 wysłana przez noc dnia 17 Jul 2017
  • Na rysunku silnik i sterownik.Gdzie kość już chyba wiadomo.
  • #23 wysłana przez sniegu dnia 25 Nov 2017
  • Hej, dalej walczę z moją gwiazdą i nie doszedłem ładu.... samochód ma teraz dokładnie 111000 tyś. oryginalny. Po przestudiowaniu tysiąca stron różnych artykułów, przeanalizowaniu tysiąca myśli postanowilłem wymieniać po kolei co można stopniowo żeby na raz nie zbankrutować... Lubię to autko bo jest, jak dla mnie strzałem w dziesiątkę, ale ten egzemplarz okazał się strzałem w kolano. Myślałem o regulatorze i czujniku na listwie wtryskowej, przepływomierzu, dwóch wtryskiwaczach , które nie zostały wymienione bo podobno są dobre i w ostateczności o całym sterowniku który źle steruje pod różnymi obciążeniami i temperaturami.... Ostatnio natknąłem się na jednym z portali aukcyjnych , zagranicznych, że ktoś sprzedaje całe komplety po wymianach serwisowych w niemczech, czyli- 4 wtryski, cała listwa z czujnikiem i regulatorem , rurkami do wtryskiwaczy i sterownikiem silnika i chyba wiązką do wtryskiwaczy... Czyli po dwóch latach szukania , cudowania i pozbywania mnie z serwisu do serwisu Mercedesa coś zaczyna układać się w jedną całość. Czyli,że w niemczech byla akcja serwisowa i wymieniali to wszystko bo nic, co się zepsuło nie wykazywalo błędu i wymieniano kompletami. Ja auto kupiłem lekko używane w szwedzkim salonie mercedesa i po wymianie dwóch wtryskiwaczy za które ja sam zapłaciłem pozbyto mnie i do widzenia, czyli że moje auto nie obejmuje akcja serwisowa czy poprostu nie chcą podjąć się naprawy i płacic za to.... ?Gdzie mogę sprawdzić co było do wymiany w moim? Wiem że to głupie pytanie, ale jest tysiąc stron gdzie nic nie pokazuje po wbiciu vin a Mercedes mnie olewa!!!!
  • #24 wysłana przez noc dnia 26 Nov 2017
  • Włącz Google, wpisz kompletny nr.VIN przestrzegając wielkość liter.Jeżeli Twoja dama nadal objęta jest jakąś akcją serwisową pojawi się strona serwisowa z tysiącami numerów.Sprawdź czy dokładnie Twój tam się znajduje (żmudne szukanie).Jeżeli jest - w tytule powinien być zakres naprawy.Czasem nie ma.Wtedy musisz gadać z ASO.
  • #25 wysłana przez sniegu dnia 26 Nov 2017
  • Dzieki Noc! Będę szukał....
  • #26 wysłana przez Jerzy dnia 27 Nov 2017
  • Dzień dobry , jestem nowy także jako właściciel Mercedes-Benz .Mam GLK 220 cdi 4matic.107 k km.
    Engine no.:
    651912 30 015762
    Major assembly variant: A 651 010 58 98
    Transmission:
    722965 02 198104 [transmissionType = GA]
    Przy zatrzymaniu się , na hamulcu, silnik faluje zwiększa obroty ( czasem spadają).
    Pomoże któryś z kolegów -co powinienem z tym zrobić?

  • #27 wysłana przez sewan dnia 27 Nov 2017
  • Ja uważam, że to co opisujesz jest najzupełniej normalne - skrzynia redukuje biegi.
  • #28 wysłana przez Jerzy dnia 27 Nov 2017
  • Dzięki Sewan, a więc jest to naturalne? Do tej pory jeździłem automatem Chrysler (300C)Volvo(  s60 ,xc 70) i nie było takiego objawu.Po zatrzymaniu się ,na hamulcu obroty spadały ale nie było falowania.
  • #29 wysłana przez sewan dnia 27 Nov 2017
  • Napisałeś "przy" zatrzymaniu, a nie "po" zatrzymaniu. Jeżeli samochód stoi, to falowanie obrotów nie jest normalne.
  • #30 wysłana przez Jerzy dnia 27 Nov 2017
  • Sewan ,ten wątek był powodem ,że znalazłem sie na tym forum.
    Czyli co ? Serwis?A moze któryś z kolegów mógłby zdiagnozować?
    Najchętniej w Warszawie.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu