Potwierdzam 'rafal11' - filtr kabinowy jest papierowo-węglowy w kabinie pod schowkiem dla pasażera.
Filtr w mojej S212 z 2010 roku jest identyczny jak w C-klasie W204.
Ja używam MANN FILTER i jest to wtedy CUK 29 005.
Kosztuje nieco ponad 100 zł.
Aby się do niego dostać odsuń fotel pasażera max do tyłu, zdejmij wycieraczkę z podłogi i odegnij podłogę z nóg "do siebie".
Następnie odkręcasz chyba 4 śruby pokrywy pod schowkiem (jakby nad kolanami pasażera).
UWAŻAJ ZDEJMUJĄĆ TĄ PŁYTĘ !!!
W tej płycie znajduje się światełko oświetlenia nóg pasażera i termometr nawiewu klimatyzacji na nogi pasażera.
Musisz odchylić lekko tą płytę po odkręceniu i najpierw odłączyć oświetlenie, odchylić mocniej i odłączyć termometr i dopiero możesz wyjac całą płytę obudowy.
Filtr będzie dość dobrze widać - przesuwasz blokadę i wyjdzie z łatwością.
Wkładasz nowy, zasuwasz blokadę i zakładasz płytę robiąc wszystko w odwrotnej kolejności jak przy zdejmowaniu.
Roboty na pierwszy raz na 30 minut.
Kolejne podejścia w przyszłości powinny ci zająć 10-15 minut.