Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Darhan dnia 18 Feb 2024
  • Witam. Silnik 1.8 CGI 204 KM. Mam pytanie, w jakim położeniu powinny znajdować się klapy wirowe w kolektorze dolotowym montując kolektor? Wymieniałem czujnik ciśnienia paliwa i przy demontażu kolektora zdjąłem silniczek klap (nastawnik) i nie zwróciłem uwagi w jakim położeniu był, po złożeniu mam błąd P200A, klapy poza zakresem, auto jedzie normalnie ale na wyższych obrotach nie ma pełnej mocy i przy obciążeniu długo trzyma mi na tym samym biegu zanim zmieni na wyższy. Dysponuję tylko Delphi, kalibracja klap przechodzi ale przepustnicy nie, pokazuje „nie wyuczona” Myślę, że złożyłem nastawnik klap w złej pozycji, podpowie ktoś jak mam to nastawić? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu