Autor Wątek: Leci olej po wymianie  (Przeczytany 370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline monderado

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: w212 200CDI
Leci olej po wymianie
« dnia: 06 Styczeń 2019, 18:11 58s »
Witam,

Samochod to E klasa z 2010 roku. 2.1CDI. Dzisiaj wymienialem olej i zaczelo ciec od dolu, normlanie lecial strumien oleju, ciezko mi na te chwile znalezc skad dokladnie, ale postaram sie jutro jak bedzie jasno zlokalizowac dokladniej.

Wszystko stalo sie krotko po wymianie, jak wracalem do domu. Nagle wyrzucilo mi wspomaganie i zapalil sie blad alternatora.

Czy ma ktos pomysl co moglo sie stac? Wymiana byla od gory, wiec nic od dolu nie odkrecalem.

Jeszcze jak ktos by mi powiedzial, jak zalalo mi alternator i go wylaczylo to konieczna bedzie wymiana teraz, czy da sie go odratowac jakos?

Za kazda rade bardzo dziekuje.

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 816
  • Pomógł +9/-182
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Leci olej po wymianie
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Styczeń 2019, 18:32 42s »
Typowym bledem poczatkujacych hobbystow jest zalozyc oring na kapturku filtra nie w rowku do tego zbudowanym, ale na samej gorze. Tak wlozony oring uszczelnia do pewnego stopnia jako ze jest scisniety, ale przy pewnym cisnieniu oleju go "wydmucha".
Podejrzewam ze taki wlasnie blad zrobiles i teraz potrzebujesz nowy oring. Jesli zachowales stary, to wytrzmuja one 2 wymiany oleju bez problemu.
Podejrzewam ze ladowanie Ci wysiadlo jak zalany olejem pasek zaczal sie slizgac na kolach. Umyj i sprawdz stan paska.

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!