Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez swz dnia 26 Oct 2017
  • Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam mercedesa e350 CGI coupe o mocy 292konie z 2009r.
    Auto ma przejechane 120tys kilometrów, posiadam go od roku czasu, chyba nie bylo takiego miesiąca, gdzie z samochodem nie musiałbym udać się, do serwisu.. Być może trafiłem zły egzemplarz.
    Chciałbym dowiedzieć sie jak jest w innych E350 CGI czy też macie problemu typu "szarpiąca skrzynia biegów, wycieki z pod pokryw, itd" dodam, że na forum jestem tutaj pierwszy raz, dlatego jeśli nie tutaj napisałem, proszę o wyrozumiałość, Pozdrawiam
  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 26 Oct 2017
  • Chyba zle trafiles.
    Ja mam 2008 model 320 Bluetec dochodzacy do 300t km i na ile sprawdzilem jedynie chlodnica oleju byla wymieniana w przeszlosci.
    Wyciek z pod pokryw na 8 letnim aucie moze nie jest mile widziany, ale powinien byc brany w rachube gdy kupujesz starsze auto.
    Czy olej przekladniowy byl wymieniany przy 60t ?
    Ja robie wszystko sam i czytajac forums widze ze bardzo czesto wizyta w warsztacie konczy sie reakcja lancuchowa.
    "Dziwne" zlawisko ale tak to dziala.
  • #3 wysłana przez swz dnia 26 Oct 2017
  • Oczywiście wszystko było wymieniane na czas, dodam ze samochód jest z Polskiego Salonu, wszystkie wydruki serwisowe wszystko posiadam.. nie wspomnę juz o kontrolce "check" która zapala sie i co jakis czas zgaśnie.. a kilku dniach znów sie zapala i tak w kółko, po podłączeniu pod komputer wyskakuje komunikat, że mieszanka jest zbyt bogata. Jeśli chodzi o skrzynie to jakis miesiąc temu wymieniałem olej znów. Skrzynia jakby miała mniejsze szarpania, na zimnym i na rozgrzanym, tak samo. Najbardziej szarpie gdy przyśpieszę puszcze gaz i to jest chyba zrzucenie biegu z  3 na 2.. tak jakby coś przytrzymało skrzynie i po chwili opuściło takim szarpnięciem.
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 26 Oct 2017
  • Podaj numery bledow, to moze bedziemy mogli cos doradzic.
    Byles u mechanikow? Cos pomogli?
  • #5 wysłana przez swz dnia 26 Oct 2017
  • Niestety nie jestem w stanie podać teraz numeru błędów, szarpanie skrzyni jest delikatne, ale odczuwalne, jeśli podlączyłem komputer skrzynia nie pokazywala zadnych błędów. Wgrany był nowy soft, adaptacja nie była wymagana, dlatego, że program podczas jazdy nie wskazywał na to. Wszystkie wyniki podczas jazdy z komputerem wynikały, że skrzynia chodzi idealnie i ma swoje parametry - a jednak szarpie..
    Jedyny błąd jaki wyskakuje, od kontrolki 'CHECK" z informacja, "Mieszanka paliwowa jest zbyt bogata"
    Kontrolka się zaświeci, pojeżdżę troche, zgaśnie, a za jakis czas znów sie zapala.
    Jedni mówią, że do wymiany wtryski, ale nie chce mi się wierzyć, dlatego, że ta kontrolka co jakiś czas gaśnie, czyli wygląda to na chwilowy błąd - lecz on co jakiś czas wraca. Dodam, że ostatnio zmieniłem świece.
  • #6 wysłana przez Kajtek1 dnia 27 Oct 2017
  • Wyjasnienie bledu to czyjas interpretacja kodu, wiec czytam to z przymruzeniem oka.
    Ja diagnozuje auto po angielsku aby takich niewiadomych unikac.
    Mieszanka zbyt bogata wskazywaloby na to ze komputer nie daje z czyms rady i wg mnie to powinno byc wyjasnione.
  • #7 wysłana przez swz dnia 27 Oct 2017
  • W najbliższym czasie postaram sie podać kod tej usterki
  • #8 wysłana przez Prezes1960 dnia 27 Oct 2017
  • Ja jeżdżę v6 cdi i też odczuwam "szarpanie" skrzyni.Mimo że jest nowocześniejsza od starej 5 biegówki to jednak pracuje mniej kulturalniej,podejrzewam że to wina "oleju"nowszej generacji bo jest innej lepkości,ale to przy skrzyniach 7g +,kolega jednak chyba ma starszą 7g więc olej ten sam co w 5g.Wiele opisywane już było o skrzyniach 7g i wszyscy utyskują na nie .Generalnie jednak z samym aute jest dośc dobrze,ja miałem problem z czujnikiem mierzącym różnicę ciśnienia w katalizatorze oraz wymieniłem moduł świec żarowych , oczywiście to ostatnie kolegi nie dotyczy.Wycieków puki co nie odnotowałem ,przebieg z licznika 176 tyś ,u mnie właśnie minęło 2 lata .Bywają problemy z air matikiem ,ja miałem przetartą rurkę ciśnieniową ,naprawa to koszt złączki 11 zł.
  • #9 wysłana przez swz dnia 27 Oct 2017
  • Jeszcze dowiedziałem sie, ze niedługo będzie do wymiany pompa wody.. jeśli chodzi o kontrolkę "check" to gdyby był wtrysk-wtryski do wymiany, to inaczej by silnik sie zachowywał? Jakieś
    Oznaki by były? Czy by tak samo jeździł ? Zastanawiam sie nad sprzedażą, bo ile można ładować pieniędzy w samochód.
  • #10 wysłana przez Gajduss dnia 28 Oct 2017
  • u mnie obecnie 97 kkm i wymieniłem pasek, napinacz, rolki i pompę. Później doszły świece, sterownik świec, olej w silniku + filtry(tu mój szok bo dużo filtrów powietrza) i olej w skrzyni. Trochę to nadszarpnęło budżet, ale myślę ze za to gwiazda odwdzięczy się bezawaryjnością podczas kolejnych lat. Przy takim przebiegu jednak należy coś wymienić.  ;D
  • #11 wysłana przez swz dnia 28 Oct 2017
  • Ja rownież w ostatnim czasie wymieniałem pasek, napinacz, rolki, pompę w najbliższym czasie wymienię, do tego w miedzy czasie wymieniony został termostat.
    Kod usterki : Sterowanie mieszanką(rząd 1) 0750 - Mieszanka zbyt bogata
    Kod usterki : Aktywacja alternatora 0365 - Wadliwe działanie
    Kod usterki : Łączność z czujnikiem akumulatora U113E 00 - Wadliwe działanie
    Kod usterki : Szyna danych LIN U1008 00 - Wadliwe działanie

    Dodano: 07 Listopada 2017, 13:33 46s
    Dałby rade ktos odczytać te kody usterek? I wypowiedzieć sie? Z góry dziękuje i pozdrawiam
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu