Witam, według mojego doświadczenia misek olejowych w autach do liftu są co najmniej 3 rodzaje. Zarówno tej plastikowej jak i aluminiowej nad plastikową. Pierwszy rodzaj to w autach od początku produkcji 2009 do początków 2011 roku. Łatwo poznać bo miska plastikowa jest bez otworu ze śrubą pośrodku miski (również inna ilość śrub w koło, różnica jedną śrubą i kształtem uszczelki). W tym pierwszym przypadku czyli od 2009 do 2011 aluminiowa miska jest "ażurowa" bez wypełnienia środka. Drugi rodzaj, czyli od 2011 roku to miska aluminiowa wypełniona w środku i do tej miski jest przykręcona już zmieniona miska plastikowa z charakterystyczną śrubką po środku (wtedy również ilość śrub w koło jest inna o jedną sztukę wobec starej). Te dwie miski plastikowe nie są zamienne chyba że w komplecie z aluminiową i smokiem oleju bo też jest inny. Trzeci przypadek to miska nowa z Mercedesa która zamienia się z miską ze śrubką po środku czyli z nr 2 po 2011 roku. Myk jest taki że ta miska pasuje do aluminiowej w koło i śrubką centralną ale nie tak do końca (Mercedes-Benz-Benz każe wymieniać obie, aluminiowa coś koło 2000 zł). Różnica polega na głębokości osadzenie czujnika poziomu oleju w misce plastikowej, przez co gwint na jego śrubę opiera się o odlew miski aluminiowej i nie można tego skręcić. Sposób na to jest prosty, podfrezowanie odlewu starej miski aluminiowej w miejscu gdzie naddatek materiału przeszkadza (oryginalna również jest w tym miejscu sfrezowana). Auta poliftowe mają jeszcze inne miski ale to już inny temat. Jakbyś miał pytania lub nie do końca zrozumiał o co chodzi to możemy się zdzwonić i wszystko wytłumaczę jeszcze raz. Najprostszy sposób to kupno miski używanej o tych samych numerach co Twoja (o ile jest dostępna).