Autor Wątek: ML 280 CDI Diesel  (Przeczytany 524 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DavidTaylor

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: ML 280 CDI
ML 280 CDI Diesel
« dnia: 30 Lipiec 2018, 22:14 49s »
Cześć, chłopaki. U mnie: ML 280 CDI Diesel 3.0 L.
Plastikowe prowadnice przepustnicy poprzecznego na prawym i lewym kolektorach nie działają.

Jest kilka opcji:
1. Sprzedam nowe kolektory wykonanie z cięgnami (około 1200-1500 $)
2. Wyczyść przepustnice, zatkać otwory (czytałem, że jest to możliwe)
3. Sprzedam zestaw naprawczy Korbowodów kolektora ssącego runner firmy Vanos-bmw dot com-103 dolarów.

Interesuje mnie opcja nr 3, wygląda atrakcyjnie, producent gwarantuje:
"Wymiana zużytego plastikowego dysku na nowy aluminiowy, całkowicie rozwiązuje problem,
przywraca pracę wirowej демпферной systemu, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. "

Ma ktoś doświadczenie w instalacji zestawu?
Więcej informacji tutaj https://vanos-bmw.com/product/om642-intake-manifold-runner-connecting-rods-mercedes-diesel-3-0l-v6

Powiedz, proszę, jak najlepiej postąpić.

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 814
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: ML 280 CDI Diesel
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Lipiec 2018, 04:14 12s »
Wersja #3 ciagle bedzie wymagala czyszczenia kolektorow.
Nie rozumie co chcialbys zatkac w wersji 2ej ?

Offline W212

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 534
  • Pomógł +7/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDB1232431017311
    • Zobacz profil
  • Samochód: C123 230
Odp: ML 280 CDI Diesel
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Lipiec 2018, 10:16 07s »
Proszę o wyrozumiałość  dla kolegi - on jest z Rosji (Moskwa) i to co napisał to jest wynik translatora najprawdopodobniej.

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!