Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Darek dnia 20 Dec 2020
  • Witam,
    chodzi mi o mercedesa e klasy 212 e350, po porannym odpaleniu silnik wskoczył na wysokie obroty i został zaraz zgaszony, po ponownym odpaleniu obroty już były w porządku, ale wyskoczyła żółta kontrolka silnika check. Po podłączeniu pod komputer wyskoczyło 8 błędów, m.in. czujniki przepływomierza, nastawnik turbo, nastawnik klap wirowych, których nie można było wykasować. Okazało się, że winowajcą był przepalony bezpiecznik nr 24 15A, po wymianie bezpiecznika i skasowaniu błędów został 1 zapisany na stałe- nastawnik klap wirowych, zwarcie do masy. Po wymianie nastawnika na nowy błąd został skasowany, podczas jazdy próbnej kontrolka silnika powróciła i błąd nastawnika, czy ktoś miał taki problem? I jak sobie z nim poradził?
  • #2 wysłana przez maciekolo dnia 21 Dec 2020
  • Wymienić nastawnik.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu