Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez scareface dnia 03 Dec 2016
  • Kurde mam nadzieję że to będzie to bo na razie wydaje pieniądze a efektów nie widać.
  • #22 wysłana przez Prezes1960 dnia 03 Dec 2016
  • scareface,czy wiesz już kolego jaki przekaźnik masz?. Szukałem przekaźnika na wielu stronach i trafiłem na chińskie podróbki po 1$ za sztukę przy zakupie 3000szt.Nie wiem na ile dobrze odczytałem cenę ale już wiem że są podróbki!. Zastanawiam się czy nie kupić w ASO ale to wydatek ok 800zł.Zastanawia mnie też na ile starczy?,dlaczego tak padają?.A i jeszcze jedno czy można wymienić samemu ?,czy trzeba podłączać SD? :(  
  • #23 wysłana przez scareface dnia 03 Dec 2016
  • To jest mój.

    Poszukam takiego i pewnie kupię bo czekanie nie pomoże, mam tylko nadzieję, że to rozwiąże problem i że chociaż świece są dobre.
  • #24 wysłana przez Prezes1960 dnia 04 Dec 2016
  • Scareface, dopiero teraz dopatrzyłem się że masz 4 cylindrowca i ten sam problem ,myślę że to jednak przekaźnik ,dlatego mam nadzieję że dasz znać czy pomogło? ;)  .Swoją drogą to czy to Ty kolego zamazałeś te ostatnie cyferki? ::)  .
  • #25 wysłana przez scareface dnia 04 Dec 2016
  • Ty wiesz że dopiero teraz to zauważyłem ? Wiec dwie ostatnie to 00.Na niemieckich stronach jest masa tych sterowników z tymi dwiema końcowymi cyferkami.
    Np.

    http://picclick.de/Mercedes-Benz-W204-CDI-Gl%C3%BChzeitrelais-Steuerger%C3%A4t-A6519000900-111924553043.htmlhttp://picclick.de/Mercedes-Benz-C-Klasse-Cdi-220-W-191620247469.html

    I teraz się doczytałem, że są zamienniki OEM jednak pod innymi numerami takimi jak

    651-900-09-00,
    651-900-55-02,
    651-900-22-03,
    Cena to 100€A tu strona
    http://www.benzpartsdirect.com/oe-mercedes-benz/6519005502

    Tutaj polska strona i fajna cena

    http://www.kolmot.com.pl/pl/p/Przekaznik-swiec-zarowych-MERCEDES-2.2-CDI-oryginal-BERU/1004
  • #26 wysłana przez Prezes1960 dnia 04 Dec 2016
  • Scareface,znam trochę tą firmę co prawda z przed kilku lat ale myślę że się nie zmieniło na gorsze.Firma mieści się w mieście w którym mieszkam  ;)  .Dla ciebie jest bonifikata bo masz tylko 4 cylindry ja muszę dopłacić za dwa dodatkowe ,mój kosztuje 490 zł  :'(  .
  • #27 wysłana przez mikespike dnia 05 Dec 2016
  • u mnie wymieniono świece twierdzono, że 2 paliły dobrze 4 pozostałe słabo. jednak nic to nie dało

    pozdrawiam



    Dodano: 15 Grudnia 2016, 19:41 19s
    kolejny wpis wymieniono sterownik nic nie dało. dalszy ciąg przygód to wyjechałem w długą trasę gdzie samochód popracował pod obciążeniem, efekt na drugi dzień rano odpalił bez problemu
  • #28 wysłana przez Prezes1960 dnia 31 Dec 2016
  • Potwierdzam ,wymiana modułu-przekaźnika usunęła usterkę której nie rozpoznaje SD.
  • #29 wysłana przez scareface dnia 31 Dec 2016
  • Palenie się zmieniło? Pali łagodnie? Bez słyszalnego rozpędzania się silnika przez pierwszą sekundę?
  • #30 wysłana przez Prezes1960 dnia 01 Jan 2016
  • Tak,potwierdzam zapalanie następuje jak rozgrzanego motoru prawie natychmiast ! :o  . Poprzednio przy tak szybkim odpalaniu zimnego silnika palił dopiero po długim kręceniu rozrusznika i odpalał jakby nie palił na wszystkich cylindrach ,objaw ten naprawdę wyglądał na groźny.W pewnym momencie doszedłem do tego że "pierwszy"rozruch robiłem jak w starym dieslu ,po paru sekundach,i wtedy było dobrze.Gdzieś pisałem że czekałem aż wskaźnik paliwa podniesie się do góry po przekręceniu zapłonu  ;)  
  • #31 wysłana przez scareface dnia 19 Jan 2017
  • U mnie całkowita du** wymieniłem sterownik i dalej to samo :/ Moje pomiary pokazały że mam wadliwy miernik a nie świece czy sterownik.
    Świece mają ok 0,8 Ohm ( ale nowe mają 0,3 Ohm ) a po przekręceniu zapłonu na sterowniku pojawia się napięcie ok 6-7V czyli prawidłowe.
    Teraz zaczynam myśleć o cofającym się paliwie.
    Pamiętam że jak go kupowałem to przy pierwszym odpaleniu miał podobny problem tylko jak by mniej widoczny a wtedy było ciepło.

    Kupiłem nowy akumulator, nowy filtr paliwa, za filtrem wstawiłem zawór zwrotny żeby nie cofało paliwa i teraz nie wiem co mogę jeszcze zrobić.

    Myślałem o kupieniu nowego wężyka z trójnikami na powrót z wtrysków ale niby powroty są suche, czyli chyba szczelne. Już sam nie wiem gdzie mogę szukać.
    Im zimniej w nocy tym jak by ciężej się mu paliło z rana, tylko za pierwszym razem i to przez pierwszą sekundę.
  • #32 wysłana przez Prezes1960 dnia 19 Jan 2017
  • scareface,kolego problem ze świecami
    "Czyli im mniejsza rezystancja tym większa moc w postaci ciepła jaką emituje świeca ( pomijając straty oczywiście), świeca zużyta będzie miął zapewne dużą rezystancję.
    Dla R=0.3Ohm -> P=480W; R=0.6Ohm -> P=240W; R=0.9Ohm -> P=160W" ;)  
    Dlatego im zimniej tym trudniej odpalić bo świece dają za mało "ciepła" to tak w teori teraz sam musisz sprawdzić.Niewątpliwie jednak wygląda to na układ grzewczy a nie paliwowy.
  • #33 wysłana przez scareface dnia 19 Jan 2017
  • Dzięki za krótką lekcję :)  W lutym jadę do Polski na kilka dni mam zamiar pojechać do jakiegoś dobrego mechanika albo ASO które w 100 % potwierdzi to że świece są do wymiany bo na razie mam pecha przez własne nie trafione diagnozy. Pieniądze pieniędzmi ale to nie są tanie rzeczy a efektów nie widać. Muszę wystawić gdzieś mój nowy sterownik bo podpiąłem go i okazało się ze palenie dalej kiepskie  więc z powrotem założyłem stary bo jest dobry(jak się okazało) a ten nowy pasuje sprzedać, może komuś się przyda.



  • #34 wysłana przez ziby0 dnia 01 Feb 2017
  •  350cdi witam miałem podobny problem z odpalaniem na zimnym, i odpalałem go po podgrzaniu dwu krotnym świec wtedy palił od razu myślałem że to może paliwo cofa się może świeca któraś no sam już nie wiedziałem  podjechałem do mechanika błędów zero ale zobaczył, że podcieka wtrysk z pod podkładki miedzianej 5zł wymienił ją i teraz pali od strzała mój problem wynikał z lejącego wtrysku
  • #35 wysłana przez Gajduss dnia 17 Aug 2017
  • Komputer pokazuje błąd świec żarowych. Poprzedni właściciel naprawiłem przekaźnik. Rano ciężko pali. Znalazłem w mojej okolicy przekaźnik nowy za 400 zł. Serwis 950 zł. Pytanie czy któryś z kolegów już to wymieniał (pewnie 3/4 forum)oraz  jak ma się sprawa z tym tańszym przekaźnikiem sprzedawany np. Na allegro.
  • #36 wysłana przez piotrasta dnia 18 Aug 2017
  • Wtryski ok?
    A świece ok?
    Auto ciężko może palić bez ściec w niższych temperaturach teraz powinno być ok. Jeździłem bez świec 800cdi-kiem (250kkm raczej oryginalny przebieg) do ok 7-8 stopni i było ok potem zrobiłem świece bo zapowiadali mrozy.
    Raczej problemu szukał bym gdzie indziej
  • #37 wysłana przez Kajtek1 dnia 18 Aug 2017
  • Komputer pokazuje błąd świec żarowych. Poprzedni właściciel naprawiłem przekaźnik. Rano ciężko pali. Znalazłem w mojej okolicy przekaźnik nowy za 400 zł. Serwis 950 zł. Pytanie czy któryś z kolegów już to wymieniał (pewnie 3/4 forum)oraz  jak ma się sprawa z tym tańszym przekaźnikiem sprzedawany np. Na allegro.
    Wymienialem modul swiec na 320 BT, co moze byc to samo.
    Cala wymiana to kilka minut jako ze masz chyba 4 srubki do odkrecenia.
  • #38 wysłana przez Gajduss dnia 19 Aug 2017
  • Dziękuję za odpowiedzi, mój przebieg to 90 tys., sterownik podobno naprawial za 200 zł. świece sprawne, tak twierdzi poprzedni właściciel (raczej mu wierzę, facet 67 lat i spędziłem z nim prawie 9 h podczas zakupu :)  . Jak u was z kontrolka świec żarowych?  U mnie gaśnie w sekundę, nie za szybko?
  • #39 wysłana przez noc dnia 19 Aug 2017
  • Po nocy sekunda to uszkodzony przekaźnik lub zła informacja o temperaturze silnika.
  • #40 wysłana przez Gajduss dnia 19 Aug 2017
  • Dziękuję kolego,  szkoda że dzieli nas 400 km. Czyli jednak przekaźnik,  błąd o świecach plus twoje wiadomości to potwierdzają.

    Dodano: 22 Sierpnia 2017, 13:44 40s
    Jeszcze jedno pytanie, czy trzeba wymienić przekaźnik wraz ze świecami?  Podibno wtedy jest 2 lata gwarancji jeśli chodzi o serwis.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu