Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Padre dnia 15 Jan 2020
  • Witam.
    Mam W212 po lifcie diesel. Po przekręceniu kluczyka w pozycję II spod tylnej kanapy rozlega się buczenie pompy paliwa. Zauważalnie głośne. Po przekręceniu kluczyka dalej w pozycję III uruchamia się silnik ale dźwięk pompy paliwa nadal da się usłyszeć. Czy też tak macie? Czy to jest OK?
  • #2 wysłana przez sewan dnia 15 Jan 2020
  • Pompa do wymiany. Można kupić sam wkład (silnik).
  • #3 wysłana przez Padre dnia 15 Jan 2020
  • W ASO upierają się że tak ma być... Jak ich przekonać?
  • #4 wysłana przez W212 dnia 16 Jan 2020
  • Niech odpalą przy Tobie inne takie auto :)
  • #5 wysłana przez sewan dnia 16 Jan 2020
  • Pompa ma pracować bezszelestnie i kropka.
    ASO ma w dupie, czy auto ci stanie na trasie jak się pompa rozwali, bo jak ci dają mobilo, to i tak za holowanie płaci gwarant, a nie oni.
  • #6 wysłana przez Padre dnia 16 Jan 2020
  • Dzięki za odpowiedzi.

    Z tym że zgodnie z sugestią ASO odpaliło mi inne W212 diesel i buczenie pompy było bardzo podobne. Może trochę cichsze. Z tym że ten odpalony przez ASO miał ponad 200t przebiegu a mój ma 50t, więc nie wiem czy jest to porównywalne.

    Czy ktoś z Was mógłby sprawdzić jak jest u niego. Buczy w II pozycji kluczyka. Po potrzymaniu w tej pozycji kluczyka (nie odpalamy silnika) po jakiś 15-20 sek to buczenie znika gdyż pompa się wyłącza. I to wyłączenie pompy bardzo łatwo usłyszeć. Więc chciałbym się dowiedzieć jakie jest Wasze zdanie: czy prawidłowa pompa pracuje faktycznie bezszelestnie czy jednak ten dźwięk da się wyłapać?
  • #7 wysłana przez sewan dnia 16 Jan 2020
  • U mnie nic nie buczy. Jak miałem uszkodzoną w W211 to było ją wyraźnie słychać. Po wymianie - cisza.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu