Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez bebza dnia 17 Aug 2018
  • Witam,

    Po uporaniu się z wyciekiem płynu chłodzącego (wymiana plastikowego gówna podstawy filtra paliwa) pojawił się nowy problem. Mianowicie wyjąca pompka elektryczna obiegu wody - ta zaraz przy zbiorniku wyrównawczym. Mianowicie pompka chodzi jak stary odkurzacz i stało się to moment po wymianie skruszonych króćców. Myślałem, że to kwestia odpowietrzenia układu, ale niestety nie. Możliwe, że najzwyczajniej w życiu się kończy? Czy może faktycznie gdzieś coś się dzieje z odpowietrzeniem układu? Na wyłączonym silniku odkręcam korek zbiorniczka wyrównawczego i po chwili pompka cichnie.
  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 17 Aug 2018
  • Jestes pewien ze to pompka ukladu nagrzewania?
    Latem nie powinna sie nigdy wlaczac.
  • #3 wysłana przez bebza dnia 17 Aug 2018
  • Tak na 100%. Strasznie gwiżdże i wibruje, ale jeśli nie powinna się załączać to pewnie jest jakaś dodatkowa przyczyna. Natomiast tak jak pisałem, problem pojawił się zaraz po wymianie podstawy filtra w związku ze skruszałymi króćcami.
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 17 Aug 2018
  • Dziwne ze pompka chodzi bez potrzeby, ale  bardzo prawdopodobne ze kawalek brudu z roboty zostal w ukladzie i trzyma wirnik.
    Wyciagnij wtyczke pompy dla potwierdzenia i wyciagnij pompke.
    Te pompki w starszych autach mialy sprzeglo magnetyczne, gdzie mogles odlaczyc silniczek od "mokrej strony". Nie wiem czy to nie zostalo zmienione ale zrob pare zdjec dla potomnosci.
  • #5 wysłana przez bebza dnia 21 Aug 2018
  • Generalnie pompka wymieniona na nową.

    W wolnej chwili ją rozbiorę. Po wyjęciu jej zauważyłem, że jest "luźna" w środku, tzn. lata coś jak się nią trzęsie, więc pewnie po prostu dokonała żywota.

    Pozdrawiam,
    bebza
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu