Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez marcin dnia 23 May 2018
  • Witam, od pewnego czasu mam problem z mocą, mianowicie rzecz dzieje się tylko na dalekich trasach na autostradzie,   po przejechaniu okolo 400 km predkosciami ppmiedzy 130  a,  200. w pewnym momencie traci moc i kreci tyloo do 3000 obrotow ciezko wtwdy osiagnac predkosc 140 km. , ale po zarrzymaniu się i wylaczeniu silnika , po ponownym wlaczeniu wszystko wraca do normy ale tylko na kolejne killadziesiat  nastepnych km.  pozniej czestotliwosc "jak ja to nazywam zawieszania sie turbiny " wzrasta. W miescie i na krotkich dystansach na autostradzie  do 200 km  sytuacja nie ma miejsca.  Bylem na odczyt bledow i wykazalo bledy P2627 , P2263 , P0133.
    Pierwszy i ostatni blad dot. sondy lambda , a srodkowy  regulachi doladowania . Zaproponowano wymiane sond lambda.
    Jakoe wy macie w tym doswiadczenie lub co mozecie zaproponowac- wydaje mi sie ze bledy na sondzie lambda sa skutkiem czegoa co siw dzieje wczwsniej i przyczyna jest gdzie indziej niz w sondach.

    Dziękuje za Pomoc.
  • #2 wysłana przez Remi dnia 23 May 2018
  • Niewiele mogę Ci napisać o tych numerach błędów, ale mnie kiedyś też dopadła przypadłość o której napisałeś - czyli tryb awaryjny (bez żółtej kontrolki check engine), który się kasował przy zgaszeniu i odpaleniu auta. Diagnoza na SD wykazała błędy czujnika różnicy ciśnień przy DPF - po jego wymianie problem całkowicie ustąpił...
    E250 CDI 2010 Blueefficiency.
  • #3 wysłana przez Kajtek1 dnia 23 May 2018
  • https://www.obd-codes.com/p2627
    https://www.obd-codes.com/p0133
    Jak mozesz poczytasz masz cala liste powodow i kolejne bledy moga byc rezultatem pierwszego bledu.
    Ja zawsze zaczynam od najprostszej rzeczy- wyciagnij wtyczke czujnika, spryskaj dobrym zmywaczem i wsadz z powrotem.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu