Tutaj jest video z angielskim komentarzem o przebudowie turba Garret. Nasze sa prawie identyczne i krytyczny punkt skladania jest ok 1:30. To video pokazuje tulejke z kolnierzem wchodzaca jako pierwsza, gdy u mnine byla to mala tulejka i oddzielna podkladka.
Jesli ktos by chcial sie pokusic o taka przebudowe- teoretycznie nie jest to nic trudnego, ale wymaga wprawnych rak.
Srubki M4 sa dokrecone takimi momentami ze musisz sie niemal klasc na klucze.
Tak ze klucze najwyzszej jakosci, dobre oczysczenie glowic srub i pilnowanie aby krecic w osi.
Ja pracowalem w precyzyjnej mechanice wiele lat i ciagle skonczylem z przekreconym gniazdem na jednej srubie.
Po tym wiercenie, wyciaganie sruby i dopasowanie nowej zajelo wiecej czasu niz sama przebudowa.
Dodatkowo trzeba byc bardzo uwaznym, z turbinami, zwlaszcza ta aluminiowa. Chwila nieuwagi i konczysz ze zniszczonym turbo.
Gdzies widzialem ktos mial male urzadzenie ultradzwiekowe ktore oczyscily turbiny, wiec warto sprawdzic dostepnosc takowego.
Ja po prostu przedmuchalem nagary, skrobiac te grubsze.
Duzy stol i czystosc dookola jako ze upuszczenie malutkiej oski z rolki pierscienia moze byc tragedia.
Turbo sklada sie tylko w jednej pozycji, wiec trzeba dobrze sie przypatrzec gdzie sa prowadzace szpilki.
Dodano: 31 Marca 2018, 17:05 11s
Nowe mozliwosci pojawiaja sie na rynku co tydzien.
Chinczycy robia centralna czesc turbo, ktora mozesz miec za $100 i jeden z czlonkow na benzworldzie daje temu dobre recenzje.
https://www.ebay.com/itm/282785547149?rmvSB=true