Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez pawelV8 dnia 05 Feb 2020
  • Witam,
    Po wymianie uszczelki miski olejowej po 2-3 dniach chcąc sprawdzić poziom nowo wlanego oleju zauważyłem że bagnet nie jest poprawnie włożony i mam delikatnie zabrudzone okolice tego miejsca spowodowane pryskaniem oleju.
    Włożyłem go poprawnie ale ta sytuacja się powtarza. Już 3 krotnie.
    Co może być tego przyczyną ?
    Większe ciśnienie w misce olejowej ? Na tyle duże że bagnet aż wyskakuje.
    E 200 CDI BlueEFFICIENCY (212) OM 651.925 (100kW ->136KM) 2010 rok.
  • #2 wysłana przez sewan dnia 05 Feb 2020
  • Z jakiego powodu była wymieniana uszczelka?
    Zbyt wysokie ciśnienie oleju to zatkany zawór/przewód upustowy w pompie oleju.
  • #3 wysłana przez W212 dnia 05 Feb 2020
  • Jeśli wyrzygało uszczelkę to po jej wymianie powinni sprawdzić odmę silnika. Zbyt wysokie ciśnienie w układzie korbowym może powodować takie skutki.
  • #4 wysłana przez pawelV8 dnia 05 Feb 2020
  • Z jakiego powodu była wymieniana uszczelka?

    Był wyciek oleju. Mały ale wkurzający. Mechanik znalazł przyczynę był to wyciek z pod miski olejowej i wymienił uszczelkę. I teraz mam tę dziwną przypadłość z bagnetem. zauważyłem dziś że jeśłi nie przekraczam 3000 obrotów silnika to nic sie nie dzieje. jak je prekrocze to chyba ciśniene wysuwa mi ten bagnet.
  • #5 wysłana przez Magicd dnia 10 Feb 2020
  • Wypadanie bagnetu to jak wspomniałeś oznaka wysokiego ciśnienia w skrzyni silnika.
    Powodów może być kilka.
    Zapchana odma, zapchany DPF, uszkodzone turbo (ale tutaj byś odczuwał spadki mocy), zużyte pierścienie na tłokach (tutaj też powinieneś odczuć lekki wzrost spalania).
    Wymień odmę - jeśli to nie pomoże to raczej koszt naprawy będzie czterocyfrowy.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu