Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez enzo dnia 14 Jan 2019
  • Skaner już zamówiony, powinien być za około 14 dni dam znać :) . Swoją drogą jak dojdzie moja machina to będę służył pomocą na terenie Trójmiasta dla forumowiczów którzy nie mają kabelka :)
  • #22 wysłana przez Krzyszf dnia 14 Jan 2019
  • Szkoda, że mieszkam tak daleko ;-)
    Skaner raczej pokaże Ci , ze czujnik wentylatora uruchamia wiatrak chłodnicy przy temperaturze  70 Stopni, a tyle wiadomo i bez niego.
    Prawidłowo działający czujnik (dokładnie nie znam wartości) uruchamia wiatrak w temperaturze ok. 100 stopni i wyłącza ok. 90 stopni (często to słychać latem w samochodach stojących w korku). Twój ewidentnie tego nie robi, wiec jest raczej do wymiany .
    Na zdjęciu masz opis wszystkich czujników , również na chłodnicy sterujący wiatrakiem chłodnicy.
    Samego czujnika nie da się kupić, jest zintegrowany z silnikiem elektrycznym i wentylatorem, koszt ok. 300 zl używany w górę zależnie od modelu.

    Na Twoim miejscu upewniłbym się i odizolował go jakoś od chłodnicy, aby nie pobierał temperatury   , wiatrak  powinien się już nie włączać.

    Tymczasowo możesz rozłączyć kabel przy termostacie, pojawi Ci się żółtak kontrolka
    o nie sprawności układu chłodzenia  ( przerabiałem to w W 210 ) , ale będziesz miał ciepło w samochodzie.
    Łatwo znajdziesz czujnik, jest to duże zgrubienie na złączce lub metalowy moduł.
  • #23 wysłana przez enzo dnia 15 Jan 2019
  • Dziękuję za cenne odpowiedzi, postaram się zlokalizować czujnik w aucie a jak nie to podjade do mechanika. Może ktoś jest w stanie sprawdzić jaki to nr części ??
  • #24 wysłana przez Krzyszf dnia 15 Jan 2019
  • Sam możesz sprawdzić, jest na obudowie .
  • #25 wysłana przez Krzyszf dnia 15 Jan 2019
  • W tym ogłoszeniu na zdjęciach  , ładnie jest pokazane, gdzie je znajdziesz. Demontaż to usunięcie kilku wsuwek.

    https://allegro.pl/oferta/mercedes-wentylator-600w-w218-w207-w204-w212-7568172660
  • #26 wysłana przez Krzyszf dnia 15 Jan 2019
  • #27 wysłana przez enzo dnia 16 Jan 2019
  • Dziękuję sprawdzę wszystko jak tylko dojdzie skaner a numer część odczytam.
  • #28 wysłana przez szarik999 dnia 02 Jan 2020
  • Witam
    Wątek raczej stary ale problem podobny więc piszę w tym . W207 e350 cdi 231 km 2011 197 kkm Cabriolet . Od samego początku wydaje mi się że auto słabo grzeje w poruwnaniu do wcześniejszego auta coupe w207 . Od jakiegoś czasu przyglądam sie wskazówce temperatury bo jest jakoś nisko . Dzis wiozłem brata na lotnisko odległość prawie 2 h . Na autostradzie lukam na temperature a tam pokazuje 40 stopni . Temperatura zewnetrzna +1 a prędkość około 140 km/h . Po zjezdzie na parking i wyłaczeniu ogrzewania ( silnik włączony ) wentylator przy hłodnicy kręci się . Wentylator kręci kilka minut ąż do wyłaczenia silnika .Temperatura płynu w zbiorniczku wyrownawczym około 30-40 stopni .  Po ponownym odpaleniu silnika wentylator nie włączył się . Miałem apke na telefonie i wtyczke pod obd więc podłączyłem i pokazało jeden błąd P0128 zdaje się . Czytam na necie i juz sam nie wiem  czy to termostat czy raczej jakiś czujnik . Jakięś pomysły /
  • #29 wysłana przez 0okm dnia 02 Jan 2020
  • Termostat do wymiany.
  • #30 wysłana przez systematick dnia 02 Jan 2020
  • Miałem tak samo, jak wyżej, termostat do wymiany. Pzdr.
  • #31 wysłana przez szarik999 dnia 16 Jan 2021
  • Termostat wymieniony . Pomogło . Kupiłem na ebay za około 150 gbp orginała . Dziekuje za wskazówki .
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu