Szkoda, że mieszkam tak daleko ;-)
Skaner raczej pokaże Ci , ze czujnik wentylatora uruchamia wiatrak chłodnicy przy temperaturze 70 Stopni, a tyle wiadomo i bez niego.
Prawidłowo działający czujnik (dokładnie nie znam wartości) uruchamia wiatrak w temperaturze ok. 100 stopni i wyłącza ok. 90 stopni (często to słychać latem w samochodach stojących w korku). Twój ewidentnie tego nie robi, wiec jest raczej do wymiany .
Na zdjęciu masz opis wszystkich czujników , również na chłodnicy sterujący wiatrakiem chłodnicy.
Samego czujnika nie da się kupić, jest zintegrowany z silnikiem elektrycznym i wentylatorem, koszt ok. 300 zl używany w górę zależnie od modelu.
Na Twoim miejscu upewniłbym się i odizolował go jakoś od chłodnicy, aby nie pobierał temperatury , wiatrak powinien się już nie włączać.
Tymczasowo możesz rozłączyć kabel przy termostacie, pojawi Ci się żółtak kontrolka
o nie sprawności układu chłodzenia ( przerabiałem to w W 210 ) , ale będziesz miał ciepło w samochodzie.
Łatwo znajdziesz czujnik, jest to duże zgrubienie na złączce lub metalowy moduł.