Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez krisu1977 dnia 18 Jul 2017
  • Cześć... słuchajcie mam problem moje auto chyba przeszło w tryb awaryjny wywaliło check engine i kręci się tylko do 3 tyś obrotów
  • #2 wysłana przez sewan dnia 18 Jul 2017
  • Dziękujemy za informację.
  • #3 wysłana przez krisu1977 dnia 18 Jul 2017
  • haha no tak sam się z tego uśmiałem oczywiście proszę o pomoc może jakies pomysły ?? czy może się tak dziac kiedy wypala sie DPF chodzi o to że auto kreci sie do 3 tyś obrotów skrzynia tez dziwnie zmienia biegi dopiero od 2-2.5 obrotów

  • #4 wysłana przez sewan dnia 18 Jul 2017
  • Nie, to klasyczny tryb awaryjny silnika. Jedyna rada - podpiąć do SD i zobaczyć co go boli. Możliwości mogą być setki.
  • #5 wysłana przez krisu1977 dnia 18 Jul 2017
  • A może to ktoś w Warszawie ogarnąc polecasz kogos??

  • #6 wysłana przez Magicd dnia 18 Jul 2017
  • Poszukaj na forum kontaktu do Noc - chyba był z Warszawy/Ursus - myślę, że ogarniecie Twojego problemu zajmie Mu <15 minut jeśli go odwiedzisz :)
  • #7 wysłana przez krisu1977 dnia 18 Jul 2017
  • a dzięki w sumie mam blisko z pracy
  • #8 wysłana przez Kajtek1 dnia 18 Jul 2017
  • Do odczytania kodu CEL nie potrzebujesz SD.
    Zwykly skaner to odczyta.
    Mam taki Bluetooth pracujacy z telefonem za $12 czyli 50 zlociszy i zawsze woze w aucie.
    Czesto jakas blachostka wywali kod i najgorsza jest niewiadoma.
    Jak odczytasz kod, to wiesz o co chodzi, mozesz wyzerowac i przy spokojniejszej jezdzie kod moze nie wrocic - pozwalajac Ci wrocic do domu o normalnym czasie
  • #9 wysłana przez krisu1977 dnia 19 Jul 2017
  • sprawa ogarnięta ... wielkie podziękowania dla CMD AUTO szybka diagnoza miła pogawędka polecam jeśli macie jakis problem z elektroniką ...
  • #10 wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Jul 2017
  • Zwykla grzecznosc nakazywalaby powiedziec co bylo i jak naprawione?
    Ktos moze miec taki sam problem i rekalmowanie CMD moze mu nie dzialac?
  • #11 wysłana przez krisu1977 dnia 20 Jul 2017
  • to nie jest reklama a co było opisane w korespondencji wyżej (wyskoczył problem z DPF) i to było przyczyną przejścia w tryb awaryjny. A człowiek z CMD rzetelnie powiedział co i jak jakie kolejne kroki podjąć wiec dlaczego ma nie napisać że jest solidna firma ?? sam jestem mechanikiem ale na elektronice się nie znam a tam solidna firma zna się na rzeczy i nie czaruje.

    Dodano: 20 Lipca 2017, 13:57 02s
    i mam zwykły skaner ale za jego pomocą nie udało mi się rozwiązać problemu
  • #12 wysłana przez max33 dnia 23 Jul 2017
  • kolego Krisu. mógłbyś powiedzieć jak to sięskończyło i czy adres majstra można?? bo mam też problem z dpf em. pozdrawiam
  • #13 wysłana przez krisu1977 dnia 24 Jul 2017
  • Cześć max u mnie był jakiś problem z defem bo się nie wypalał i jakieś dziwne rzeczy wychodziły ale w CMD na instalatorów poradzili sobie z problemem i auto od tygodnia jak nowe jade w przyszłym tygodniu na kolejna diagnozę więc polecam

  • #14 wysłana przez michal267 dnia 03 Aug 2017
  • podepne sie pod temat  mam w trybie awaryjnym blad p0471 wymieniłem czujnik cisnienia spalin A6519050200 chwile jest dobrze i znow wlacza sie tryb awaryjny
  • #15 wysłana przez Sztachan1975 dnia 04 Feb 2019
  • Witam.
    350CDI 2013 rok blue tec
    Łapie tryb awaryjny i wywala blad za wysokiego ciśnienia doladowania.
    Sztanga i nastawnik sprawdzona przez SD
    I niby wszystko chodzi.
    Czy ma ktoś jakieś pomysły?
    Bo już ręce opadają.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

  • #16 wysłana przez Kajtek1 dnia 04 Feb 2019
  • Na ile widze - komputer wyraznie pisze "nastawnik jest zablokowany"
  • #17 wysłana przez scareface dnia 07 Feb 2019
  • Ostatnio mi wywaliło błąd p2454 i przez kilkanaście kilometrów obyło się bez kontrolki ale jednak później się zaświeciła. Podłączyłem torque i okazało się że praktycznie od razu zaczęło się wypalanie do ok 650 stopni. Po przejechaniu jeszcze kilku kilometrów udalo się skasować błąd i wszystko wróciło do normy. Wedle moich obliczeń dpf będzie pełny przy ok 160tys km. Ten przebieg się zbliża więc bardzo prawdopodobne, że robi się pełny. Mam zamiar go oddać do regeneracji czyli płukania wodą, macie z tym doświadczenie?
  • #18 wysłana przez Kajtek1 dnia 08 Feb 2019
  • p2454 to blad czujnika a plukanie to nie regeneracja.
    Najbardziej popularna metoda  to czyszczenie ultrdzwiekami. Technologia ma niezaprzeczalne zalety w czyszczeniu
    Jak Ci Torque dziala? Mi pokazywalo 300 barow w wydechu, wiec przestalem uzywac do aktualnych pomiarow.
  • #19 wysłana przez scareface dnia 08 Feb 2019
  •  Tak zgadza się błąd czujnika ale po przepaleniu problem znikł. Tutaj jest filmik z czyszczenia dpf i mi się wydaje że to jest lepsze od ultradźwięku. Do kasowania błędów używam torque ale do odczytu z czujników używam Piston. A podgląd na żywo i najbardziej dokładnie to laptop i Delphi.
  • #20 wysłana przez maku88 dnia 11 Jun 2019
  • Witam,

    mam problem z moją E-Klasą. W212 E220 CDI 2011r. przebieg 122 000 km. Skrzynia automatyczna 5 biegowa.
    Auto kupione w ASO Mercedes w lutym i od samego początku mam problem z cyklicznie wyskakującym check engine, oraz auto wchodzi w tryb awaryjny. Na następny dzień problem znika. Auto jest już czwarty raz w serwisie i naprawiają je w ramach rękojmi. Wymienione wszystkie filtry i oleje. Serwis nie może zdiagnozować o co chodzi. Silnik chodzi równo, nie dymi. W tryb awaryjny wchodzi czasem przy mocniejszym przyspieszeniu przy większych prędkościach, a czasem przy jednostajnej jeździe. Początkowo wymienili również czujnik ciśnienia pompy (z tego co pamiętam), później wiązkę, a następnie stwierdzili, że przepalone były piny we wtyczce. Czy ktoś miał podobny problem ?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu