Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez Driv3r dnia 08 Feb 2018
  • Prezesie, a dowiedziałeś się jakie uszczelki były u Ciebie (pomarańczowe jeszcze) ?
  • #22 wysłana przez Prezes1960 dnia 09 Feb 2018
  • Uszczelki czerwone,możliwe że to efekt placebo ale jak napisałem wymieniono olej w skrzyni i tu by trzeba upatrywać większej przyjemności z jazdy.Co do mocy to samochód na pewno zbiera się lepiej od dołu.Jeżdżę mercedesami z automatem od ponad dwudziestu lat i wiem co piszę.Co do uszczelek ,mechanik twierdzi że nie były do tej pory wymieniane ale mówi też że "lało"się już solidnie.Co prawda  widziałem plamki tam gdzie stawałem ale nie były tak duże ,powiedzmy jak 5 zł .Oleju też jakoś spektakularnie nie ubywało,ale też nie często sprawdzam może dlatego nie zauważyłem ubytku.Na szczęście kolektory w porządku więc na jakiś czas mam spokój  ;D ..Przy okazji napiszę że między wymianami oleju w skrzyni przejechałem ok 40 tys/km,niestety tylko tyle,ale skrzynia zaczynała delikatnie szarpać,dlatego się zdecydowałem i nie żałuje tej decyzji  ;D .
  • #23 wysłana przez fonnes dnia 28 Feb 2018
  • Tak informacyjnie. Kupiłem 2 lata temu W212 z 2009r. z udokumentowanym przebiegiem 108 tyś.
    Przy ok. 120 tyś. puściły uszczelki tej nieszczęsnej "chłodniczki". Przy okazji okazało się że klapki wirowe
    kolektorów są zawalone nagarem a turbo ma spore luzy i jest do regeneracji. Całość naprawy w niezależnym warsztacie zamknęła się kwotą 5 tyś. łącznie z wymianą oleju w skrzyni.
  • #24 wysłana przez Prezes1960 dnia 02 Mar 2018
  • Trochę ta informacja wydaje mi się dziwna,mam auto z 2011 r i przebieg na liczniku 178 tys/km.Pisze na liczniku bo dokumentacja skromna i niewiele z niej wynika ,natomiast po rozebraniu osprzętu i weryfikacji nie musiałem nic poza uszczelką wymieniać ani naprawiać.Uszczelka jak pisałem czerwona ,więc jeszcze fabryczna,turbina bez luzów ,a i to o czym wcześniej mechanik ostrzegał to klapki kolektora, bez luzów i sprane .Nawet sam mechanik zdziwiony że wszystko po wyczyszczeniu było OK.Wymienił co prawda przy "okazji"rolki i napinacz ,pasek osprzętu ale to nic wspólnego z główną awarią.
  • #25 wysłana przez Kajtek1 dnia 02 Mar 2018
  • Ja jestem w trakcie wymiany silnika, gdy stary przy 290,000 km zassal wode.
    Na ile moglem sprawdzic, to klapki i turbo sa oryginalne, wiec je dokladnie sprawdze przed przelozeniem do nowszego silnika.
    Jesli ktos potrzebuje fotografie z malo dostepnych czesci silnika, to teraz mam okaze takowe robic.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu